Graspop Metal Meeting 2026

Zou ZZ top niet zijn tour kunnen vervroegen voor GMM? Ze waren ooit headliner op Hellfest. Maar om ze nu boven LB en WT te plaatsen..wellicht de sub tussen Volbeat en Alter Bridge?
Niet mijn persoenlijke voorkeur hoor..maar het zou een optie kunnen zijn.
Haha is nog maar 2x vermeld! Ik zou in ieder geval voorstander zijn.

Zou ZZ top niet zijn tour kunnen vervroegen voor GMM? Ze waren ooit headliner op Hellfest. Maar om ze nu boven LB en WT te plaatsen..wellicht de sub tussen Volbeat en Alter Bridge?
Niet mijn persoenlijke voorkeur hoor..maar het zou een optie kunnen zijn.
Dat zou geweldig zijn! Een van de weinige legendarische bands die GMM nog nooit heeft gehad (met Night Ranger 😉)! Het is nu of nooit. 😍

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
ZZ top is toch duidelijk uitgesloten met die Vorst show?
Inderdaad, ging het ook net typen. Die gaan niet op gmm staan en paar weken erna in vorst staan.
Exact, ik merk dat de gemoederen weer aardig verhit beginnen te raken over vrijwel iedere al dan niet nieuwe naam die voorbij komt, ongeacht hoe groot ze zijn of hoe goed ze passen op GMM.
Dat gezegd hebbende zal ik toch enorm gaan staan genieten bij de 3 uur durende headline show van Alan Parsons Project.. :cool: 😋❤️

• Haha
Waarderingen: napril69
Saxon op Z! het weekend voor GMM samen met Twisted Sister. Beetje een huis band toch? De vrijdag net voor TS en Volbeat?
Emperor trouwens ook. Kan dat al zo snel terugkomen als headliner voor de Marquee?

ZZ Top zou wel lachen zijn. Dacht dat die al eens op GMM hadden gestaan maar dat is dus Hellfest geweest. En Forest is volgens mij beetje AFAS Live formaat? Kan dus prima op de mainstage overdag op vrijdag of zondag. maar zie die ook weer niet om 14:00 al beginnen.

Saxon op Z! het weekend voor GMM samen met Twisted Sister. Beetje een huis band toch? De vrijdag net voor TS en Volbeat?
Emperor trouwens ook. Kan dat al zo snel terugkomen als headliner voor de Marquee?

ZZ Top zou wel lachen zijn. Dacht dat die al eens op GMM hadden gestaan maar dat is dus Hellfest geweest. En Forest is volgens mij beetje AFAS Live formaat? Kan dus prima op de mainstage overdag op vrijdag of zondag. maar zie die ook weer niet om 14:00 al beginnen.

Saxon verwacht ik inderdaad ook wel nog. En blijkbaar stonden ze zelfs ook al als South sub in 2022, had ik niet verwacht, maar dan hebben we die positie wel meteen gevonden!

Hebben we eigenlijk Wardruna onder de kanshebbers staan? Voor een headline positie in de Marquee of een (sub)headliner voor main. Ik meen dat ze ooit als Headliner hebben gestaan op Hellfest, dus vreemd zou ik het niet vinden.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Dwarf
Avantasia op Rock Werchter? Nee, nooit. Zelfs voor Graspop werd zijn act lange tijd als te specifiek beschouwd.
Snap niet zo goed waarom die zo specifiek zijn, geen uitgesproke niche zang of klank in mijn ogen(oren?) En met alle verschillende zangers die langskomen zou dat toch net veel meer mensen kunnen aanspreken? + Er wordt helemaal niet zo geroepen zoals pakweg Pwd en die passen er dan wel?

uiteraard enorm goed voor graspop en thoeft voor mij heleaal niet dat ze RW doen maar snap soms niet goed waarom zulke keuzes gemaakt worden.
Naar Avantastia zou men vriendin gerust kunnen luisteren, Bij Pwd loopt ze wrs weg

• Leuk
Waarderingen: Dwarf

Users who are viewing this thread