Rock Werchter 2026

Kan ik er wat aan doen dat die heel zijn touraankondiging heeft uitgesteld? Dat is een oude mens, die pakken al eens graag hun tijd.
Ja, maar het lijkt erop dat deze oude man morgen wordt aangekondigd voor Blackweir in Cardiff. Daarom vraag ik het. Dus als we het over dezelfde oude man hebben. ;-)

Ik ga in ieder geval zaterdag en zondag en denk dat ik maar gewoon voor een combiticket ga, voor die EUR 35 extra.

Die vrijdag kan ik enorm weinig gaan zien maar desnoods wordt het enkel nog even naar binnen bij the XX. En als ik eerder beschikbaar ben pak ik nog een stukje sub mee (aangezien Capaldi in de Barn staat 😉)

Ik denk dat het te maken heeft met dat Moby maar 1x in België heeft gestaan de afgelopen 15 jaar. The Prodigy veel vaker. Daarnaast is van The Prodigy een belangrijk lid overleden, waardoor het als net niet kan voelen, faithless zonder Maxi Jazz is ook geen schim. Maar dit is gewoon een inschatting
Leuk dat je Keith Flint wil vergelijken met Maxi Jazz maar dat zou je beter niet te veel doen. Maxi Jazz was echt wel een veel groter muzikant en stal alleen de show terwijl er bij The Prodigy toch nog meer misfits rondlopen. Geen slecht woord over de doden 🙏

Damn the forum pages aren’t going as fast today , maybe it’s more disbelief than disappointment that Capaldi is co-headlining the Friday 😂

• Leuk
Waarderingen: V.Axl

Users who are viewing this thread