Rock Werchter 2026

Lily Allen kondigde net een UK Arena Tour aan, die stopt op 3O juni ... šŸ™‚ Geen idee waar ze haar nog kwijt kunnen, want ik blijf erbij dat je haar niet lager dan subheadliner kan zetten. M.i. is Barnhead zelfs een te lage spot. Maar: absolute must have, en de data komen perfect uit.

Een festival dat haar recent aankondigde (Mighty Hoopla), verkocht op een halfuur na de aankondiging 35.000 tickets en haar dag was meteen uitverkocht.

nieuw album is top

Je kan Glastonbury en de manier hoe optredens daar vallen, niet 1 op 1 overzetten naar Werchter. Ander land, ander publiek.

Je voelt wat mij betreft in elk geval het gevolg van het gapyear van Glastonbury aan het gebrek aan echt grote headliners in elk geval. Ohwell, het is nu zo.

Daar moeten ze ook niet naar kijken. Appels met peren in reactie en publiek.
Ik wil Pulp ook nooit meer zien. Die keer, dat moment, dat publiek, dat gevoel. Kan niet beter.

Nu ze kleinere plekken op de posters accepteren eigenlijk wel een no brainer voor RW om ze voor een mooie head te zetten. Op de plek van Moby was perfect geweest, maar misschien accepteren ze zelfs voor Gorillaz nog wel.

Ik wil Pulp ook nooit meer zien. Die keer, dat moment, dat publiek, dat gevoel. Kan niet beter.

Nu ze kleinere plekken op de posters accepteren eigenlijk wel een no brainer voor RW om ze voor een mooie head te zetten. Op de plek van Moby was perfect geweest, maar misschien accepteren ze zelfs voor Gorillaz nog wel.
Zijn enkel nog op vrijdag en zondag vrij met als meest realistische optie op zondag. Anders zouden ze drie dagen na elkaar spelen.

JOEE, gister middag voor het laatste gekeken. Dit is echt niet te volgen?
Hebben jullie allemaal een uitkering of zijn jullie allemaal werkweigeraars. Waar haal je de tijd vandaan om hier de hele dag maar een beetje reacties te plaatsen. Ook wel knap dat 80% van de reacties negatief zijn. Ik snap dat het zonnetje wat minder schijnt maar wat positiviteit zou jullie allemaal wel sieren.

Capaldi lijkt in alle opzichten noodgreep door het wegvallen van een headliner. Het is onlogisch in zijn tour en onlogisch in combinatie met the XX. Wellicht horen we later nog wel de info hierover van bijv. @jimmywe . Teddy Swims zou sowieso wel komen..
Geen idee hoe het gelopen is, maar je kan volgens mij zelf wel de puzzelstukken leggen.

Lily Allen kondigde net een UK Arena Tour aan, die stopt op 3O juni ... šŸ™‚ Geen idee waar ze haar nog kwijt kunnen, want ik blijf erbij dat je haar niet lager dan subheadliner kan zetten. M.i. is Barnhead zelfs een te lage spot. Maar: absolute must have, en de data komen perfect uit.

Een festival dat haar recent aankondigde (Mighty Hoopla), verkocht op een halfuur na de aankondiging 35.000 tickets en haar dag was meteen uitverkocht.

Barnhead te laag? Denk dat je dat toch wat overschat. Uk is belgie niet. En de hype kan volgend jaar al een pak minder zijn

• Leuk
Waarderingen: Paddy en ChrisV

Users who are viewing this thread