Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enkelingen beweerden dat het nodig is om uw publiek te verjongen met Sabrina Carpenter en consorten maar dat is ook mogelijk met hedendaagse bands die ook gitaren gebruiken zoals bv een Turnstile?
Ok, maar vooralsnog wijst de app dus in de richting van een Barn spot voor the Prodigy. Of ze hebben de nieuwe foto's van gisteren en vandaag gewoon onderaan het bestaande rijtje geflikkerd, maar daar geloof ik niet zo in.
Zit meestal wel een gedachte achter die volgorde, al wordt er later ook wel weer eens wat gewisseld, net als recent met TOP/Gorillaz.
Gorillaz zie ik nu wel definitief afsluiten, lijkt me sterk dat ze dat nog eens opnieuw switchen...
The Prodigy op mainstage van Rock Werchter anno 2026 ... Ik kan het me echt niet voorstellen ...
In The Barn is er natuurlijk het veiligheidsissue voor een band als The Prodigy waar het zeer wild te keer zal gaan; zo zonder rode kuisen en zonder voorvakken ...
In Lokeren was The Prodigy in elk geval echt niet wild in de voorvakken. Veel te veel rustpauzes om echt voor een storm te zorgen. Dat gaat dus heus niet heftiger worden dan pakweg een Goose.
Enkelingen beweerden dat het nodig is om uw publiek te verjongen met Sabrina Carpenter en consorten maar dat is ook mogelijk met hedendaagse bands die ook gitaren gebruiken
The Prodigy op mainstage van Rock Werchter anno 2026 ... Ik kan het me echt niet voorstellen ...
In The Barn is er natuurlijk het veiligheidsissue voor een band als The Prodigy waar het zeer wild te keer zal gaan; zo zonder rode kuisen en zonder voorvakken ...
Zoals ik gisteren dus al gokte, lijkt Lorde me enkele dagen off te pakken gedurende het festival seizoen. Ze doet er ook wel echt véél, dus ergens logisch dat ze wat rust pakt hier en daar. Wat wel gek is, is dat ze op sommige festivals wél lagere spots op de posters en elders gewoon absolute headliner is/wil zijn.
Enkelingen beweerden dat het nodig is om uw publiek te verjongen met Sabrina Carpenter en consorten maar dat is ook mogelijk met hedendaagse bands die ook gitaren gebruiken zoals bv een Turnstile?
Sabrina Carpenter trekt natuurlijk ook gewoon volk zonder te moeten zingen
Werchter mag idd wel snappen dat alleen pop en indie niet de weg naar de toekomst zijn.. Maar ze blijven precies wel wat weg van rap en hiphop, dat is al ne win op zich..
Maar de jeugd mag gerust een line-up met wat punch leren kennen, het zal de overgevoelige zieltjes goed doen
The app lists the closing acts of each day first, sorted by day, right? Then there's 21 Pilots (a Saturday act) and Moby (a Sunday act)... But then The Prodigy (a Thursday act) appears? That can only mean they've added Prodigy as a new addition at the end, or that they're Barn Head.
Kan iemand mij als 21 jarige, zonder weer een hele discussie te starten, even uitleggen waarom Moby een top act is en The Prodigy belegen? Zijn me toch beide acts die hun hoogtepunt in de 90’s hadden en daarna niet veel noemenswaardigs uitgebracht hebben? Gewoon echt puur uit interesse.
Zoals ik gisteren dus al gokte, lijkt Lorde me enkele dagen off te pakken gedurende het festival seizoen. Ze doet er ook wel echt véél, dus ergens logisch dat ze wat rust pakt hier en daar. Wat wel gek is, is dat ze op sommige festivals wél lagere spots op de posters en elders gewoon absolute headliner is/wil zijn.
Ja of die heeft gewoon andere verplichtingen dat weekend. Ooit zo Bon Iver voor weekend Werchter weten wegvallen wegens trouwfeest van goede vriend van hem.
Kan iemand mij als 21 jarige, zonder weer een hele discussie te starten, even uitleggen waarom Moby een top act is en The Prodigy belegen? Zijn me toch beide acts die hun hoogtepunt in de 90’s hadden en daarna niet veel noemenswaardigs uitgebracht hebben? Gewoon echt puur uit interesse.