Rock Werchter 2026

Datum kon er evengoed al tijdje op staan, was gewoon even aan het kijken wanneer Teddy mogelijk was.

Laatst bewerkt:
De Bravo op Lowlands was vorig jaar echt veel te klein voor Teddy, wel intiem. Beter naar plek hoog in de Barn.

Datum kon er evengoed al tijdje op staan, was gewoon even aan het kijken wanneer Teddy mogelijk was.

Ik verwacht op donderdag gewoon The Offspring (dag ervoor in Luxemburg) - The Prodigy - Mumford & Sons.
Nee staat er pas op, was gisteren ook nog aan het kijken op zijn site of er nog andere data dan open'er aangekondigd waren.

• On fire
Waarderingen: Bwoite

Ik verwacht op donderdag gewoon The Offspring (dag ervoor in Luxemburg) - The Prodigy - Mumford & Sons.
The Offspring zal wel komen, maar niet op donderdag, dan spelen ze in Frankrijk.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Met het rijtje hits die ze hebben, kan menig headliner een punt aan zuigen. Vergelijk eens met the XX, dan gaat the Prodigy daar dik over heen.
Dat ze het live niet altijd waar maken, is wat anders.
Vraag is eerder hoe relevant ze wel zijn. IMO toch wel een belegen headliner, neen?

Lijkt mij toch ook geen Barn te zijn, daar gaan er te veel geïnteresseerden in zijn.

Maar goed ja, Werchter boekt om uit te verkopen natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vraag is eerder hoe relevant ze wel zijn. IMO toch wel een belegen headliner, neen?

Lijkt mij toch ook geen Barn te zijn, daar gaan er te veel geïnteresseerden in zijn.
Hangt er vanaf wat je er tegenover plaatst. Maar ik zou ook niet kunnen zeggen dat het zeker Barn of Main stage wordt hoor.

Teddy Swims komt op 3 juli naar Rock Werchter! Staat gewoon op zijn tourpagina.

Heel blij mee, goede live act. Snap de haat niet zo goed. Relevante artiest en live enorm goed. Dat je er mee dood gegooid wordt op de radio kan Teddy niks aan doen.

Hopelijk Richard Ashcroft in het pakketje erbij?

Users who are viewing this thread