Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Amenra in C-mine Genk. Dit was waarschijnlijk show nr. 28. Zonder verwachtingen gegaan, want de laatste keer tijdens Samhain vorig jaar voelde 't wat routineus aan. Nu echt een fris en zeer intens Amenra. De enige band die zorgt voor een out-of-body-experience. Wat een genot.
Ik was er ook. De eerste keer in C-mine wat een mooie locatie en ook een goede concertzaal
IMG_0324.jpeg
Voor mij was het show #8 van het jaar en het was inderdaad een goede maar niet de beste van het jaar. De setlist was op 1 song na dezelfde als bij de eerste show van deze tour in Roeselare waar ik ook was. Wel tof dat ze ook visuals hadden aangepast aan de locatie
IMG_0323.jpeg

Ik was er ook. De eerste keer in C-mine wat een mooie locatie en ook een goede concertzaal
Bekijk bijlage 16976
Voor mij was het show #8 van het jaar en het was inderdaad een goede maar niet de beste van het jaar. De setlist was op 1 song na dezelfde als bij de eerste show van deze tour in Roeselare waar ik ook was. Wel tof dat ze ook visuals hadden aangepast aan de locatie
Bekijk bijlage 16977
Ja, die visuals van de mijnen zorgde bij mij wel voor een soort van breekpunt met 2 opa's die in de mijnen geploeterd hebben en vanwege die ellende zijn gestorven uiteindelijk. Een bizarre mengeling van trots voor de arbeiders en ook haat jegens de industrie/overheid/kapitalisme. Amenra is daar wel het juiste geluid voor.

Helldorado en GLOW. Eigenlijk voor GLOW naar Eindhoven gegaan, maar dat hadden we na een half uur wel gezien (miezer hielp ook niet mee). Net op tijd voor Life Of Agony en dat was ook meteen het optreden van de dag voor mij. Ugly vind ik met afstand hun beste werk en ze brachten dit alsof het album pas recentelijk was uitgekomen. Genieten om Lost At 22, Damned If I Do, Ugly en Fears na 30 jaar weer live te horen.

Daarna alleen nog Uncle Acid en Turbonegro gecheckt. Allebei prima voor weer een keer mee te maken. Hatebreed dit jaar al gezien in Maastricht, dus de trein maar richting die kant weer snel gepakt.

Gisteren eindelijk eens Nation of Language gezien in Melkweg en dat was best... heel leuk? Ik had eigenlijk niet zoveel van verwacht om eerlijk te zijn, maar stage performance was heerlijk. Het publiek was ook de gehele show lekker aan het dansen - ben benieuwd of dat op een doordeweekse dag ook zo los komt. Of het een routine praatje was, weet ik niet maar ze leken zelf ook veel plezier uit de dansbare zaal te halen.

Laatst bewerkt:
Kingfishr gisteravond in De Oosterpoort gezien. Hele toffe, gemoedelijke show. Ze hadden er wel zin in.

Maar die zaal wordt wel belachelijk heet en slecht geventileerd zeg. Nog nooit geweest, maar dat viel wel vies tegen.

Nog moeilijk te bevatten hoe gaaf het gisteren was bij Turnstile.
Vooral veel onbegrip in de zaal bij the Garden die echt niemand in beweging kreeg. Dit veranderde direct nadat Turnstile begon. 1,5 uur durend feest tot gevolg. Wat een sfeer en wat een avond.
Beetje laat, maar ook naar Turnstile geweest. Show zat weer strak in elkaar. Ondanks dat het publiek goed mee deed, zag je wel dat er veel nieuwe soort fans bij zijn gekomen. Fans die niet echt ervaring hadden met hardcore pits/hardcore dansen.

Dat zag je ook wel beetje terug in reactie op oudere nummers als : keep it moving, fazed out, drop & pushing me away.

Vond dan persoonlijk de jera show dit jaar echt beter, maar komt natuurlijk ook heel ander publiek op af. Al met al , leuke show maar ik vind dat het beetje overhyped wordt.

• Haha
Waarderingen: MarkD
Gistermiddag stond iets heel anders op het programma dan de gebruikelijke shows waar ik heen ga. De dag ervoor hadden de misses en ik besloten een Ticketswapje te doen voor Paul de Leeuw & Vrienden in Ahoy. En ik ben niet bang om toe te geven dat ik dit simpelweg een erg goed en bij momenten ontroerend concert vond.

Voordat de matineeshow om 16 uur begon werden we getrakteerd op een surprise act van Orgel Joke! Nu had ik dit fenomeen nog nooit in actie gezien dus ik lag soms dubbel over hoe crinchy dit is. Met name de gabber outro van Kleine Cafe Aan De Haven. Gelukkig duurde het ook maar 20 minuten, dan is de grootste lol er al wel weer vanaf maar een mooie opwammer.

Dan Paul de Leeuw zelf. Alle facetten van zijn carrière kwamen voorbij. Van de humor met oa Bob en Annie naar tv fragmenten maar ook Paul de Leeuw als serieuze zanger. En eerlijk is eerlijk, hij zag er voorbereid en getraind uit en was verdomd goed bij stem. En dan is hij echt een goede zanger. Een hele diverse show met feestelijke momenten maar ook veel ontroerende ingetogen nummers. Mooie covers van Flink Zijn van Robert Long en De Steen van Bram Vermeulen. Maar vooral het een-tweetje Ik heb je Lief en Ik Wil Niet Dat je Liegt vond ik erg mooi. Twee andere absolute hoogtepunten waren Une Belle Histoire/Een Mooi VErhaal met Claude en natuurlijk Zonder Jou met Simone Kleinsma.

Sowieso waren alle gastartiesten van een hoog niveau. Ik heb meegeschreven: Gordon, Claude, Yves Berendse, Simone Kleinsma, Ruth Jacott en Sinterklaas! En zijn eigen zoon die een prachtige Rene Klijn in zich heeft. Als afsluiter wil ik de voor mij meest pakkende momenten benoemen. En gek genoeg is dat een nummer van Gordon, met Gordon.. Eerst kwam er een moment van Schreeuw van de Leeuw uit 1992 waar Paul een klein jongetje dat vals zingt totaal afmaakt, Gordon zit er bij op het podium en weet niet wat m overkomt. Na afloop van dit fragment komt dit jongetje op (nu 41) om een nummer van Gordon te zingen met Paul en later blijkt ook Gordon zelf. Een heel mooi gevoel van: de cirkel is rond.

Later in de show komt Sinterklaas op een fatbike door het publiek heen rijden. Na wat zingen komt er plots een koor van zeker 50 mensen met een beperking de zaal in en met Paul en Sinterklaas wordt vervolgens Bohemian Rhapsody ingezet. Het klinkt als een soort koortsdroom maar ik vond het ontroerend mooi met de kracht van dat grote koor erbij. Een onverwacht en zeldzaam mooi hoogtepunt van dit livejaar.

Afsluitend: deze show laat me toch weer eens zien dat er ook heel veel andere mooie dingen gebeuren op de Nederlandse podia buiten mijn eigen muziekbubbel om. Geen enkele spijt dat ik hierbij geweest ben!

Gister bij De Staat in de Oerkroeg in Aalten geweest. Super avond gehad, de heren hadden er overduidelijk zin in en ook een fijn publiek. Altijd wel bijzonder om een band van die grootte met 200 man te zien in een kleine kroeg. Voor het concert een tijdje staan praten met de eigenaresse die heel enthousiast de hele geschiedenis van haar café uitlegde en hoe ze De Staat voor de 5de(!) keer al in haar café heeft staan.

Gisteren naar de AB geweest voor de World Maker release show van Psychonaut.

BRUIT ≤ was de support, grote fan sinds ik ze de eerste keer live zag op Dunk! in '22 maar nadien geen kans meer gehad om hen te zien. Dit jaar is dat ruimschoots goed gemaakt want gisteren al mijn vierde show van het jaar, de setlist was dezelfde als een paar weken geleden bij Alcest. Net als toen was ook het Psychonaut publiek een goede match voor deze muziek. Live vind ik hen altijd een grote impact hebben en ik heb ze dus toegevoegd aan een select clubje van bands waar ik altijd ga proberen bij te zijn als ze ergens in de ruime omgeving optreden.

Psychonaut staat in mijn ranking van meest geziene bands op #2 maar raar genoeg had ik nog nooit een headline-zaalshow gedaan. Ik had na de release World Maker wel geluisterd maar ook niet in grote mate dus was nog niet echt super vertrouwd met het nieuwe materiaal. Tijdens de show vond ik het nieuwe materiaal er niet echt uitspringen tov het oudere werk. Toen ze de The Fall Of Consciousness gespeeld hadden had ik dus ook niet direct een wow-gevoel. Goed gespeeld maar de hoogtepunten van de show waren dezelfde als de laatste jaren. Toen kwam echter de encore met You Are the Sky + Everything Else Is Just the Weather en dat vond ik van een niveau dat boven alle eerder gespeelde songs uitkwam.

Gistermiddag stond iets heel anders op het programma dan de gebruikelijke shows waar ik heen ga. De dag ervoor hadden de misses en ik besloten een Ticketswapje te doen voor Paul de Leeuw & Vrienden in Ahoy. En ik ben niet bang om toe te geven dat ik dit simpelweg een erg goed en bij momenten ontroerend concert vond.

Voordat de matineeshow om 16 uur begon werden we getrakteerd op een surprise act van Orgel Joke! Nu had ik dit fenomeen nog nooit in actie gezien dus ik lag soms dubbel over hoe crinchy dit is. Met name de gabber outro van Kleine Cafe Aan De Haven. Gelukkig duurde het ook maar 20 minuten, dan is de grootste lol er al wel weer vanaf maar een mooie opwammer.

Dan Paul de Leeuw zelf. Alle facetten van zijn carrière kwamen voorbij. Van de humor met oa Bob en Annie naar tv fragmenten maar ook Paul de Leeuw als serieuze zanger. En eerlijk is eerlijk, hij zag er voorbereid en getraind uit en was verdomd goed bij stem. En dan is hij echt een goede zanger. Een hele diverse show met feestelijke momenten maar ook veel ontroerende ingetogen nummers. Mooie covers van Flink Zijn van Robert Long en De Steen van Bram Vermeulen. Maar vooral het een-tweetje Ik heb je Lief en Ik Wil Niet Dat je Liegt vond ik erg mooi. Twee andere absolute hoogtepunten waren Une Belle Histoire/Een Mooi VErhaal met Claude en natuurlijk Zonder Jou met Simone Kleinsma.

Sowieso waren alle gastartiesten van een hoog niveau. Ik heb meegeschreven: Gordon, Claude, Yves Berendse, Simone Kleinsma, Ruth Jacott en Sinterklaas! En zijn eigen zoon die een prachtige Rene Klijn in zich heeft. Als afsluiter wil ik de voor mij meest pakkende momenten benoemen. En gek genoeg is dat een nummer van Gordon, met Gordon.. Eerst kwam er een moment van Schreeuw van de Leeuw uit 1992 waar Paul een klein jongetje dat vals zingt totaal afmaakt, Gordon zit er bij op het podium en weet niet wat m overkomt. Na afloop van dit fragment komt dit jongetje op (nu 41) om een nummer van Gordon te zingen met Paul en later blijkt ook Gordon zelf. Een heel mooi gevoel van: de cirkel is rond.

Later in de show komt Sinterklaas op een fatbike door het publiek heen rijden. Na wat zingen komt er plots een koor van zeker 50 mensen met een beperking de zaal in en met Paul en Sinterklaas wordt vervolgens Bohemian Rhapsody ingezet. Het klinkt als een soort koortsdroom maar ik vond het ontroerend mooi met de kracht van dat grote koor erbij. Een onverwacht en zeldzaam mooi hoogtepunt van dit livejaar.

Afsluitend: deze show laat me toch weer eens zien dat er ook heel veel andere mooie dingen gebeuren op de Nederlandse podia buiten mijn eigen muziekbubbel om. Geen enkele spijt dat ik hierbij geweest ben!
Mooi!

Dit is eigenlijk iets wat ik ook nog vaker wil doen; naar muziek (/bredere activiteiten) buiten mijn bubbel gaan.

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Outer+These New Purtians @ Effenaar

Tof avondje in de effenaar. Outer zei mij helemaal niks maar het Belgisch collectief, duo deze avond, speelt een soort van piano gedreven ambient-soundtrack-pop(om het beestje een naam te geven) die me wat deed denken aan wat Peter Broderick deed in de vroege jaren 2010. Niks vernieuwend aan maar wel oerdegelijk en op momenten erg mooi.

These New Purtians lieten laatste tijd wat doorschemeren dat deze tour mogelijk hun laatste wordt en na deze show snap ik het wel. Het ligt niet aan de kwaliteit van de show maar ze touren met niet bepaald gemakkelijke muziek waar geluid mix heel belangrijk is en ook een hoop extra percussie/xylophone bij hoort. Geen gitaar te bekennen meer, behalve de pedalsteel die vooral geluiden maakt, en naast piano/drums een goede mix van live en voor opgenomen effecten. Ik had ze niet meer live gezien sinds 2012 volgens mij en de semi goth electro-clash-pop hebben ze toch achter zich gelaten voor het grootste gedeelte, de nieuwste Crooked Wing klinkt heel erg als late periode Talk Talk met een Industrial tintje wat live ook erg knap er doorheen komt. Jack Barnett's zang is heel erg van de Mark Hollis school en ik vindt dat persoonlijk prachtig maar het is vooral knap hoe ze Crooked Wing live brengen gemixt met wat oudere nummers. Erg breekbaar dan weer in een soort Bark Psychosis achtige bijna jazz post-rock geluid en dan weer zo makkelijk terug stappen naar de fijne industrial-pop waar ze groot mee werden. Nergens voelde het ongemakkelijk en de breekbaarheid van de nieuwere nummers vielen ook nooit in het niets.

Lange show ook, bijna 1,5 uur, en het wordt wat monotoon op de duur maar de set bouw is erg goed gedaan met een extra uitgebreide Organ Eternal als heel mooie afsluiter. Top geluid ook wat deze band wel echt nodig heeft.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Gisteren Life of Agony in Trix.

Voorprogramma was Ugly Kid Joe. Klonk best goed, zeker de zang, maar als je elk nummer vraagt om de handjes omhoog te doen, ben je mij op de duur wel kwijt. Al bij al een oké voorprogramma maar ik zal ze nu volgende keer niet speciaal gaan opzoeken.

Dan de band waar ik echt voor ging Life of Agony. Ze staan om het half jaar wel ergens in de buurt, maar toch pik ik ze steevast mee. Deze keer werd het album Ugly volledig gebracht en dat deden ze erg overtuigend. Nadeel van zo'n album in zijn geheel te spelen is dat er altijd wel enkele mindere nummers tussen zitten, waardoor de sfeer nu en dan wat inzakte. Afsluiten deden ze met enkele klassiekers van River Runs Red en ja, dan ga je toch tevreden naar huis. En ligt het nu ook al vast dat ze komende zomer in Dessel wederom op de planning zet.

Al bij al, an evening well spent.

Outer+These New Purtians @ Effenaar

Tof avondje in de effenaar. Outer zei mij helemaal niks maar het Belgisch collectief, duo deze avond, speelt een soort van piano gedreven ambient-soundtrack-pop(om het beestje een naam te geven) die me wat deed denken aan wat Peter Broderick deed in de vroege jaren 2010. Niks vernieuwend aan maar wel oerdegelijk en op momenten erg mooi.

These New Purtians lieten laatste tijd wat doorschemeren dat deze tour mogelijk hun laatste wordt en na deze show snap ik het wel. Het ligt niet aan de kwaliteit van de show maar ze touren met niet bepaald gemakkelijke muziek waar geluid mix heel belangrijk is en ook een hoop extra percussie/xylophone bij hoort. Geen gitaar te bekennen meer, behalve de pedalsteel die vooral geluiden maakt, en naast piano/drums een goede mix van live en voor opgenomen effecten. Ik had ze niet meer live gezien sinds 2012 volgens mij en de semi goth electro-clash-pop hebben ze toch achter zich gelaten voor het grootste gedeelte, de nieuwste Crooked Wing klinkt heel erg als late periode Talk Talk met een Industrial tintje wat live ook erg knap er doorheen komt. Jack Barnett's zang is heel erg van de Mark Hollis school en ik vindt dat persoonlijk prachtig maar het is vooral knap hoe ze Crooked Wing live brengen gemixt met wat oudere nummers. Erg breekbaar dan weer in een soort Bark Psychosis achtige bijna jazz post-rock geluid en dan weer zo makkelijk terug stappen naar de fijne industrial-pop waar ze groot mee werden. Nergens voelde het ongemakkelijk en de breekbaarheid van de nieuwere nummers vielen ook nooit in het niets.

Lange show ook, bijna 1,5 uur, en het wordt wat monotoon op de duur maar de set bouw is erg goed gedaan met een extra uitgebreide Organ Eternal als heel mooie afsluiter. Top geluid ook wat deze band wel echt nodig heeft.
Was het druk? Vind de band persoonlijk heel tof maar kan me voorstellen dat het in met name Eindhoven relatief weinig man trekt ten opzichte van Utrecht/Amsterdam ofzo.

Gisteren naar de AB geweest voor de World Maker release show van Psychonaut.

BRUIT ≤ was de support, grote fan sinds ik ze de eerste keer live zag op Dunk! in '22 maar nadien geen kans meer gehad om hen te zien. Dit jaar is dat ruimschoots goed gemaakt want gisteren al mijn vierde show van het jaar, de setlist was dezelfde als een paar weken geleden bij Alcest. Net als toen was ook het Psychonaut publiek een goede match voor deze muziek. Live vind ik hen altijd een grote impact hebben en ik heb ze dus toegevoegd aan een select clubje van bands waar ik altijd ga proberen bij te zijn als ze ergens in de ruime omgeving optreden.

Psychonaut staat in mijn ranking van meest geziene bands op #2 maar raar genoeg had ik nog nooit een headline-zaalshow gedaan. Ik had na de release World Maker wel geluisterd maar ook niet in grote mate dus was nog niet echt super vertrouwd met het nieuwe materiaal. Tijdens de show vond ik het nieuwe materiaal er niet echt uitspringen tov het oudere werk. Toen ze de The Fall Of Consciousness gespeeld hadden had ik dus ook niet direct een wow-gevoel. Goed gespeeld maar de hoogtepunten van de show waren dezelfde als de laatste jaren. Toen kwam echter de encore met You Are the Sky + Everything Else Is Just the Weather en dat vond ik van een niveau dat boven alle eerder gespeelde songs uitkwam.
BRUIT ≤ was eigenlijk meer dan een support, bijna dubbel headline-show. Enorm gegroeid sinds mijn eerste kennismaking op VillaPace in 2021.
Zeker voor herhaling vatbaar, zet ze maar terug op Pelagic Fest 2026.

World Maker was hier wel al redelijk grijs gedraaid wat toch wel wenselijk is voor de nieuwe show. Dit was mijn 4de of 5de keer Psychonaut (3de keer samen met mijn dochter) in mijn beleving; (centraal vooraan op de 3de rij) de meest gebalanceerde show.
Endless Currents vond ik in tegenstelling tot de studioversie nogal mager live.

Was er nog een echt minpunt, ja zeker: een vrij grote, gedrogeerde eikel die het nodig vond om na een tweetal nummers vanuit het niets iedereen centraal op zijn pad bijna omver te bonken om zelf vooraan in zijn eigen "sfeerwereld" wat te komen "genieten".

Was het druk? Vind de band persoonlijk heel tof maar kan me voorstellen dat het in met name Eindhoven relatief weinig man trekt ten opzichte van Utrecht/Amsterdam ofzo.
Toen ik net voor Outer binnen liep waren er echt 15 man ofzo maar tijdens Outer vulde het nog best, verre van vol de merch tafel stond ook in de zaal wat zeldzaam is bij de effenaar kleine zaal. Denk dat ze de 140 man wel hebben gehaald waar de clubcard natuurlijk mee helpt. Dus niet geweldig maar verre van slecht dacht inderdaad dat het minder werd.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
BRUIT ≤ was eigenlijk meer dan een support, bijna dubbel headline-show. Enorm gegroeid sinds mijn eerste kennismaking op VillaPace in 2021.
Zeker voor herhaling vatbaar, zet ze maar terug op Pelagic Fest 2026.

World Maker was hier wel al redelijk grijs gedraaid wat toch wel wenselijk is voor de nieuwe show. Dit was mijn 4de of 5de keer Psychonaut (3de keer samen met mijn dochter) in mijn beleving; (centraal vooraan op de 3de rij) de meest gebalanceerde show.
Endless Currents vond ik in tegenstelling tot de studioversie nogal mager live.

Was er nog een echt minpunt, ja zeker: een vrij grote, gedrogeerde eikel die het nodig vond om na een tweetal nummers vanuit het niets iedereen centraal op zijn pad bijna omver te bonken om zelf vooraan in zijn eigen "sfeerwereld" wat te komen "genieten".
Ik vond van World Maker eigenlijk voornamelijk Stargazer live goed binnenkomen en deel je mening over Endless Currents. De eerste nummers waren voor mij ook wat weifelend, daarna kwam het los. Vooral het tweede deel van de show vond ik heel sterk. Een solide versie van A Fall Of Consciousness en dan het meer sferische You Are The Sky... ...Everything Else Is Just The Weather met live ondersteuning van Anthe als mooie afsluiter. Ik snap waarom het hun persoonlijke favoriet is, al vermoed ik wel dat het nummer binnen een paar jaar beter staat in het middenstuk.

Ik vond van World Maker eigenlijk voornamelijk Stargazer live goed binnenkomen en deel je mening over Endless Currents. De eerste nummers waren voor mij ook wat weifelend, daarna kwam het los. Vooral het tweede deel van de show vond ik heel sterk. Een solide versie van A Fall Of Consciousness en dan het meer sferische You Are The Sky... ...Everything Else Is Just The Weather met live ondersteuning van Anthe als mooie afsluiter. Ik snap waarom het hun persoonlijke favoriet is, al vermoed ik wel dat het nummer binnen een paar jaar beter staat in het middenstuk.
en dan eindelijk eens The Great Realisation als bis/afsluiter integreren

• Leuk
Waarderingen: Jamel en johanra

Wat leuk! Niet verwacht op Festileaks hier een verslag over te lezen.
Ik ben vrijdagavond ook naar Paul de Leeuw in Ahoy geweest (mijn vriendin had mij meegenomen, zou er zelf niet zo snel een kaart voor halen).

Maar ik ben het op alle vlakken volledig met je eens. Wat een ontzettend vermakelijk en inderdaad soms ontroerende show. Heb zelden een concert gehad van 2,5 uur die voor mijn gevoel zo snel voorbij was. Orgel Joke hadden ze w.m.b. achterwege kunnen laten, maar de show van Paul de Leeuw was erg goed.

De combinatie tussen cabaret, een terugblik op zijn TV carrière en de stiekem toch wel hele mooie liedjes die Paul de Leeuw heeft gemaakt, maakte het een avond waar ik zo naar terug zou willen gaan.

Ook ik vond het hoogte punt de bijzondere uitvoering van Bohemian Rhapsody en het schreeuw van de leeuw moment.

Persoonlijk hoogtepunt ook wel Ik heb je lief, wat ik toch een heel mooi Nederlandstalige nummer vind (staat ook in mijn persoonlijke Festileaks top 100).
Al met al, leuk om een keer mee te hebben gemaakt!

Fuzz Festival Stockholm

Gnome ****
Brant Bjork Trio ****
Dozer ****
Truckfighters ****
Domkraft ****
Craneium ***
Astroqueen ***
Wizzerd ***
Stonus ***
Hellroom Projectors ***
Caboose **

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: B0G5 en Joslittel
Gisteren bij Mumford and Sons @ Ziggo Dome.
Ik heb de beste heren één keer eerder gezien op Pinkpop 2012. De eerste twee albums heb ik grijs gedraaid en daarna ben ik afgehaakt. Het nieuwe geluid sprak mij totaal niet aan. Door vrienden overgehaald om mee te gaan. Hadden kaartjes voor tweede ring met goed zicht. Daarnaast wilde iedereen wel met mij mee naar de voorprogramma's!

Vooral de liedjes van de eerste twee albums konden mij live weer bekoren! De nummers van album drie, vier en in mindere mate vijf zijn gewoon niet voor mij. De drie nieuwe liedjes kan ik meer mee (Rubber Band Man staat vandaag aardig op repeat).
De setlist was voor mij dan ook wat wisselvallig. Als ik eenmaal in de stemming zat, kwam er, voor mij, weer een draak van een nummer. Het kakte dan ook zo af en toe is. Iets wat ook merkbaar leek bij
Timshel (eerste lied van de encore) klonk in de tweede ring overigens erg matig...
Ik hoop toch echt dat Mumford terug gaat naar waar ze ooit mee begonnen zijn. Sluit mij dan ook wel een bij de recensie van Humo.

Verder vraag ik mij af wat er met het medepubliek aan de hand is? Achter mij zat er iemand die gewoon tijdens The Barr Brothers een video ging kijken op maximaal geluid. Naast mij zat iemand die voor niemand die wilde passeren ging opstaan. Uit de mate van verplaatsen naar de bar bleek niet dat die persoon slecht ter been was.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread