Best Kept Secret 2026

Wat dat inluisteren betreft: zijn er nog mensen die ellendig veel moeite hebben om de volgorde van nummers in hun playlists aan te passen in spotify? (op de laptop, op de smartphone gaat het om één of andere reden wel vanzelf)

Lijkt me ook. Hoewel niet ideaal zo vlak voor een festivalweekend, overweeg ik wel naar deze show te gaan. Was echt geweldig in de Ronda dit jaar en dit lijkt me ook wel een mooie plek voor hem. Death Cab For Cutie en Belle & Sebastian kwamen hier
Ja, ik ook. Presale start morgen als je je inschrijft voor zn nieuwsbrief!

Afgelopen weekend op de popronde geweest in Rotterdam en een paar artiesten ontdekt waar ik wel enthousiast van werd.
Kan ik dit soort kleine opkomende acts ook verwachten op BKS? Zoals een FIT, Grote Geelstaart, Badminton, Bad luck baby.
Vegan Music als Tilburgse act zou ik ook wel kunnen waarderen. Live slopen die jongens echt elke kiet

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Kilby Block Party dropt hier toch maar weer eventjes een affiche om duimen en vingers van af te likken hoor. Headliners? Lorde, Turnstile en The xx. Daaronder? Japanese Breakfast, Alex H, American Football, Hayley Williams, Magdalena Bay, Blood Orange, Father John Misty, Lucy Dacus, Grandaddy, Clap Your Hands Say Yeah, Snail Mail, Nilufer Yanya, Dry Cleaning, Melody Echo Chamber, Caroline, Kevin Morby, Hotline TNT, feeble little horse enzovoort enzovoorts.. Damn.

• Wow
Waarderingen: dfrvanloon
Voor de volledigheid:

images

Father John Misty op 8 juni naar Amsterdamse Bos. Lijkt me daarmee helaas afgeschreven.
Lijkt me ook, en dat is ook een mooie plek om hem te zien.

Er zullen vandaag wel meer mogelijke kanshebbers wegvallen. Ben benieuwd waar DTRH vandaag mee komt. The xx lijkt heel waarschijnlijk en die had ik wel graag op BKS gezien.

Waar zie je dit? Ik zie helemaal geen namen in de (nieuwe) app staan.
Er zijn nog geen nieuwe namen, ook geen aankondiging op de socials dat er namen aankomen. Maar we willen allemaal heel graag dat er verse namen worden gedropt. M'n BKS2026 playlist kan wel wat vers bloed gebruiken.

Ik verwacht eigenlijk nog wel een kleine lichting voor de kerst om de hype te behouden.

Users who are viewing this thread