Rock Werchter 2026

Toen LiL ze aankondigde hadden we nog zoiets van: dan zal Rock Werchter wel ruimere keuze en met dikke namen komen. Maar na de Mumford en in kleinere zin Pilots drop ga ik er vanuit dat ze hem gewoon zijn misgelopen.
Zijn alle 3 acts die het Sportpaleis op enkele minuten vullen 🤷

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Oh and also Lorde is playing APE on 22nd August which I guess makes her much less likely for Pukklepop which in turn makes the RW hope (leak) likelier

(I’m willing it into existence as want Lorde, Kasabian and Vampire Weekend)
Do you mean All Points East festival?. I cannot find on the website anything mentioning Lorde. Tyler the creator during two days.

Was er dinsdag 19 niet zowel RW als Pinkpop die namen dropt? Misschien iets dat we niet verwachten in beide drops

Vooral benieuwd of Rosalia nu wel livemuzikanten meeneemt. Dat nieuwe album van een bandje zou jammer zijn.
Benieuwd ja. Om het écht helemaal live te brengen heeft ze bijna een symfonisch orkest nodig wel.

Sowieso echt bijzonder hoor, hoorde net in de Panos Berghain voorbij komen… op Q Music. Dat dat album een critics darling wordt is 1 ding, maar ook commercieel breekt het potten. Wel straf. Maar goed, ook wel off topic.

• Leuk
Waarderingen: phil en Timmetje
Benieuwd ja. Om het écht helemaal live te brengen heeft ze bijna een symfonisch orkest nodig wel.

Sowieso echt bijzonder hoor, hoorde net in de Panos Berghain voorbij komen… op Q Music. Dat dat album een critics darling wordt is 1 ding, maar ook commercieel breekt het potten. Wel straf. Maar goed, ook wel off topic.
Voor een jaartje toch schat ik.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en mattman

Feit dat een anti-commerciele single als Berghain net WEL commercieel lijkt te scoren, toont aan dat het nog niet allemaal naar de knoppen is.

Rosalia gaat hier gewoon de Afas vullen in 2026 en dan in 2027 Werchter headlinen hopelijk. Als ze weer eens de bal niet mis slaan in Mechelen tenminste. 😅

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en phil
Feit dat een anti-commerciele single als Berghain net WEL commercieel lijkt te scoren, toont aan dat het nog niet allemaal naar de knoppen is.

Rosalia gaat hier gewoon de Afas vullen in 2026 en dan in 2027 Werchter headlinen hopelijk. Als ze weer eens de bal niet mis slaan in Mechelen tenminste. 😅
De bal misslaan?
Het zijn zij die ze in 2023 in de Barn hebben gekregen. Terwijl ze elders overal headline spots had.

Berghain anti-commercieel? Op welke manier?
Rosalia die met haar hoogste kopstem Spaanse Opera zingt, een Duitstalig koor ertussen, Björk of all people die de boel op haar bevreemdende manier overneemt en Yves Tumor die I F*CK YOU TILL YOU LOVE ME in ons oor schreeuwt.

Niet echt materiaal die ik zou verwachten in de Q top 40.

Rosalia die met haar hoogste kopstem Spaanse Opera zingt, een Duitstalig koor ertussen, Björk of all people die de boel op haar bevreemdende manier overneemt en Yves Tumor die I F*CK YOU TILL YOU LOVE ME in ons oor schreeuwt.

Niet echt materiaal die ik zou verwachten in de Q top 40.

volgens mij precies het moment dat ik afhaakte 😅

• Leuk
Waarderingen: musicislife en rw83

Users who are viewing this thread