Rock Werchter 2026

Vandaag bericht gekregen dat het gecancelde zaaloptreden van Lorde zondag jl in de Rockhall in GH Luxemburg verplaatst is naar een september 2026. In dat geval lijkt me een tour van 8 juli tot een september mij logisch voor Lorde in 2026 met op het einde een weekeinde Lowlands en Pukkelpop gevolgd door Rock en Seine en dan het in te halen concert in Luxemburg. Dus geen Rock Werchter imo.
dat die hele zomer beschikbaar zou zijn was toch al geweten?

Als er vandaag nog wat komt zou ik dat wel rare timing vinden vanwege pers en publiciteit, maar wellicht is iedereen al dik geïnformeerd en staat het overal in het weekend al reeds ingepland.

Als er vandaag nog wat komt zou ik dat wel rare timing vinden vanwege pers en publiciteit, maar wellicht is iedereen al dik geïnformeerd en staat het overal in het weekend al reeds ingepland.
Als de band zodanig groot is, past de media zich wel aan😅

dat die hele zomer beschikbaar zou zijn was toch al geweten?
ja maar Lorde was nog niet afgeschreven voor Rock Werchter. Met deze info vermoed ik dat het laatste gedeelte van de zomertour vlakbij Luxembourg ligt dus dat Pukkelpop/Lowlands/Cabaret vert evt. en Rock en Seine dan zekerheden zijn. Die data zijn nog niet bevestigd tot nu toe.

ja maar Lorde was nog niet afgeschreven voor Rock Werchter. Met deze info vermoed ik dat het laatste gedeelte van de zomertour vlakbij Luxembourg ligt dus dat Pukkelpop/Lowlands en Rock en Seine dan zekerheden zijn. Die data zijn nog niet bevestigd tot nu toe.
Goh, september Luxemburg? Niet per se dichtbij Pukkelpop natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wat Young betreft, zou ik niet hopen op de festivals. In de leak ging het over een Europese tour in april 2026. Als dat klopt, lijkt het mij sterk dat hij dat doortrekt tot juni/juli.
De geruchten over april hadden weinig inhoud. Een paar optredens in de zomer in het Verenigd Koninkrijk werden echter door zeer betrouwbare bronnen gemeld.

SOAD intiem concert in de AB?
Oasis op Lokerse?
QOTSA op Suikerrock?
The Stones in OLT Rivierenhof?
FF op de Lokerse Feesten?
Turnstile op Sjock Festival?
The Offspring op Brackrock?
Sigur Ros op Rock Herk?
GY!BE op Dunk?
Sabrina op Live/IsLive?
Mijn gokken zijn geplaatst!

• Leuk