Rock Werchter 2026

Ik had gisteren in het Sportpaleis trouwens het gevoel dat het podium iets meer naar achter stond dan gewoonlijk. Ook in de tribunes was het duidelijk dat er een stuk van de bocht gebruikt kon worden door mensen om te kijken.
Klopt.
Ik vind trouwens de twee schermen daar voor de bocht zitplaatsen heel irritant. Daar kwam altijd veel te veel licht van waardoor er altijd rechts en links onbedoelde lichtflashen waren.

De berg heeft een muisje gebaard, geen sensationeel nieuws vandaag rond een grote groep die op een 'kleiner festival' staat

Vorst Nationaal is aanpasbaar qua capaciteit. AB ook (op een kleinschaliger niveau).

Vorst Club is zelden plan A he. Dat terugschalen gebeurt nagenoeg uitsluitend als de ticketverkoop tegenvalt. Dat ding afhuren blijft altijd een kostelijk gegeven en je gaat dat niet doen als je maar verwacht van 4500 tickets te verkopen. Anders hadden we Biffy Clyro wel gehad daar.

Volgende week wordt DTRH wakker. Ben benieuwd welke overlappingen we gaan tegenkomen en welke potentieel voor Werchter zullen zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
De dag is nog niet om, maar kan zijn dat de artiest in kwestie uiteraard wat uitstel op de aankondiging zet. Kan vandaag nog vallen.kan maandag zijn. Dinsdag gaat wel weer Werchter worden waarschijnlijk.
Maar als 't vandaag niet is dan maandag? Of net zo goed volgende maand?

het eiland GIF by vrt

Die hadden al shows staan rond Werchter. Dus sowieso grote kanshebber. Verschil gaat gemaakt worden met effectief Lorde en VW lijkt me.
Vandaag bericht gekregen dat het gecancelde zaaloptreden van Lorde zondag jl in de Rockhall in GH Luxemburg verplaatst is naar een september 2026. In dat geval lijkt me een tour van 8 juli tot een september mij logisch voor Lorde in 2026 met op het einde een weekeinde Lowlands en Pukkelpop gevolgd door Rock en Seine en dan het in te halen concert in Luxemburg. Dus geen Rock Werchter imo.

Users who are viewing this thread