Rock Werchter 2026

Ik reken er inmiddels wel een beetje op dat die leak van @plastiek correct was. Een beetje licht aan de bovenkant maar verder wel echt een Werchter affiche. En lijkt knap te passen met alle tourschema’s.

En Pulp zie ik - jammergenoeg - aan ons voorbijgaan. Blijven hopen dat we ze volgend jaar, voor het eerst sinds 1996, weer terugzien.

(Kleine off-topic: in ‘96 stond Pulp halverwege de middag op het 2e podium, op een jaloersmakende dag met Neil Young, Radiohead, Red Hot Chili Peppers, Björk, Massive Attack, Rage Against the Machine, Sepultura, Alanis Morisette. 😱 Ook nog David Bowie, Foo Fighters, Prodigy, Underworld, Chemical Brothers, Moby. Op 2(!) dagen. Good ol’ days, met die 2 locaties die al dit prachtigs mogelijk maakten…)

Edit: in ‘98 stond Pulp ook nog de main, rond etenstijd.
En dan weten dat edities 96, 97 en 98 toch stilaan voor de ondergang van Torhout hebben gezorgd. Daar stonden zoveel jaloersmakende namen.
Ik was er voor het eerst bij in 1998, als je daar in retrospectie naar terugkijkt...

• Leuk
Waarderingen: phil en JP5
Neil Young, Radiohead, Red Hot Chili Peppers, Björk, Massive Attack, Rage Against the Machine, Sepultura, Alanis Morisette. 😱 Ook nog David Bowie, Foo Fighters, Prodigy, Underworld, Chemical Brothers, Moby. Op 2(!) dagen.
Holy shit:love:

Heb het niet horen vallen, maar het is toch opvallend dat ze niet op Mad Cool staan.

Tenzij...

Ze Bilbao doen en NOS later wordt bekend gemaakt.

Grote aankondiging is nog niet gepasseerd, maar zoals eerder gezegd, in principe niks te maken met dit topic.
Of Cruïlla

THE offspring, THE hives en THE lumineers verwacht ik nog. The offspring sub? ik zou zeggen van wel.

• Haha
Waarderingen: Mr. Y
Ik reken er inmiddels wel een beetje op dat die leak van @plastiek correct was. Een beetje licht aan de bovenkant maar verder wel echt een Werchter affiche. En lijkt knap te passen met alle tourschema’s.

En Pulp zie ik - jammergenoeg - aan ons voorbijgaan. Blijven hopen dat we ze volgend jaar, voor het eerst sinds 1996, weer terugzien.

(Kleine off-topic: in ‘96 stond Pulp halverwege de middag op het 2e podium, op een jaloersmakende dag met Neil Young, Radiohead, Red Hot Chili Peppers, Björk, Massive Attack, Rage Against the Machine, Sepultura, Alanis Morisette. 😱 Ook nog David Bowie, Foo Fighters, Prodigy, Underworld, Chemical Brothers, Moby. Op 2(!) dagen. Good ol’ days, met die 2 locaties die al dit prachtigs mogelijk maakten…)

If it’s not right it’s becoming more and more conincidental

Someone correct me if I’m wrong but it was just Jimmys presumption that VW aren’t playing not a guarantee as someone else said. Personally wouldn’t surprise me if they’re playing BBK too.

Als headliner bedoel je. 1 van de beste optredens dat weekend

Da's al 1 golfje van herkening meer dan de Lumineers die hun hey-ho nog eens afsteken. Zelden zo'n apathisch publiek ziek kijken naar een band dan naar de Lumineers toen in 2023. (Ik geef ze ook geen ongelijk, maar bon.)
Zie ze nog zitten voor me met een krantje in de hand vooraan de mainstage. Nou had dat ook weer niet gehoeven🤮

Users who are viewing this thread