Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Eigenlijk wel mee eens. Ik zou dan weer wel blij worden van KingFishr. Niet als headliner, maar in de categorie daaronder wel een fijne boeking.
Vond dat op Lowlands echt mega saai, maar er was genoeg volk die het dan weer fantastisch vond

• Leuk
Waarderingen: schar15
Vorig jaar op 27 november
Jaar daarvoor 29 november en daarvoor 29 november en 25 november. De afgelaste corona editie had een aankondiging in april en daarvoor varieerde het van 28 november (op zijn vroegst) tot meestal 10-17 december of zelfs 6 en 9 januari. Sinds corona kun je dus de klok gelijkzetten op de laatste week van november. Al heb ik nog vage hoop op een vroegere drop, gezien dit bericht op de socials.

Hoihoii, mijn vriendengroep is zich aan het oriënteren om naar DTRH te gaan dit jaar. We gaan al jaren met plezier naar Lowlands, daarom vroeg ik mij af:

In hoeverre verschillen deze twee festivals van elkaar? Doet DTRH dingen beter/leuker dan LL? En hoe kan ik mijn vrienden overtuigen om mee te gaan? Ook het elektronische programma vinden we erg belangrijk, is dit vergelijkbaar met LL?

Lijkt mij toch het enige festival waar TWOD kan staan.. die laten ze toch niet schieten?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Wie doet mee aan een laatste gok voor headliners?
Ik zeg: the XX, Moby en Lorde

Dit zou ‘m wel eens exact kunnen zijn maar ik wissel Lorde in voor Florence and the Machine.

Zou the Prodigy geen optie zijn als electronische headliner?

Users who are viewing this thread