Rock Werchter 2026

Dat is net het punt van TikTok en z’n algoritme: het maakt artiesten heel groot in hun bubbel, waar jij in het geval van Lily Allen dus toe behoort. Streamingcijfers zijn matig, haar album doet het gemiddeld in de Ultratop.

Ja, er is bij linkse millenialls hype rond West End Girl. Neen, dat maakt haar geen subheadliner van een festival als Werchter.
Wanneer gaan we afstappen van streamingcijfers als maatstaf te nemen of iets leeft of niet onder 'de mensen' (want wie zijn dat "linkse millenials" en hoe kom je daar zelfs bij?).

Neen. Werchter heeft zijn strategie. En die is er vaak op gericht om verkoop te boosten.
Ook al ligt er veel meer veel vroeger vast.
Begrijp ik. Maar Graspop deed dat normaal ook toch? Probeer te begrijpen waarom festivals al eerder dan normaal (en sommige ook meer namen) zo vroeg in het seizoen droppen.

Live is Live die met een echt vette vis gaan lopen is?
Lijkt me te vroeg voor Lokerse en Suikerrock om nu al te komen.

Sabrina? Pulp zal niet zo'n hetze zijn denk ik dan? (buiten hier)

Het is zo gek dat niemand het zal raden denk ik. Uberhaupt het festival niet, laat staan de naam. Maar we raken hierdoor wel erg offtopic.

Heb jij dit jaar voor het eerst voorkennis over aankondigingen, of valt het me nu pas voor t eerst op? 😅

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread

• Raoul