Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zit in ieder geval al twee dingen die niet kunnen. Them Crooked Vultures, is dat niet iets van Dave Grohl die net een show op dezelfde dag hebben aangekondigd met FF?
Degene die zeker niet kan, is dArtagnan op zaterdag, want Feuerschwanz staat al op Graspop die dag.
Is het niet 1 parkeerticket per 2 VIP-tickets? Op de website staat: Je kan maximaal 1 VIP-parkingticket per 2 VIP-festivaltickets claimen. Eten en drinken zijn niet in de prijs inbegrepen. Klik hier voor meer info.
Goed dat je het aangeeft. Heb echter de hele GMM-website doorgelezen (nu nogmaals) en ik zie nergens deze regel staan. Ik zie wel gewoon dit:
En bij FAQ staat alleen dat je je ticket in aanloop naar het festival kunt claimen.
Dit + het feit dat het behoorlijke discriminatie en vermoedelijk tegen het EVRM (Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) is om mensen die solo een ticket kopen minder waar voor hun geld te geven dan mensen die in een groep reizen, zorgt er ongetwijfeld voor dat ik gewoon mijn parkeerticket ga kunnen claimen.
Zit in ieder geval al twee dingen die niet kunnen. Them Crooked Vultures, is dat niet iets van Dave Grohl die net een show op dezelfde dag hebben aangekondigd met FF?
Degene die zeker niet kan, is dArtagnan op zaterdag, want Feuerschwanz staat al op Graspop die dag.
Nee, zal geen heel grote zijn inderdaad. Je hebt met Limp Bizkit, Within Temptation en Megadeth al 3 aardige namen, daar hoeft geen Champions League headliner bij. Bij Tool zat bijvoorbeeld Alice Cooper als kleinere headliner. Lijkt meer op een HL te wijzen in de categorie Ghost en Deftones.
Alice Cooper en Megadeth stonden beide op die dag van Tool. Inclusief Kerry King (oké niet volledig Slayer) en Polyphia. De donderdag van 2024 was echt niet minder dan de donderdag van komend jaar.
Within Temptation staat er bijna elk jaar, die zijn gewoon niet zo bijzonder voor een groot deel van de GMM bezoeker (tenminste, in mijn kring ken ik echt niemand meer die daar nou een kaartje voor koopt).
Alice Cooper en Megadeth stonden beide op die dag van Tool. Inclusief Kerry King (oké niet volledig Slayer) en Polyphia. De donderdag van 2024 was echt niet minder dan de donderdag van komend jaar.
Within Temptation staat er bijna elk jaar, die zijn gewoon niet zo bijzonder voor een groot deel van de GMM bezoeker (tenminste, in mijn kring ken ik echt niemand meer die daar nou een kaartje voor koopt).
Sorry maar Within Temptation stond in 2024 in de 013... Ik snap echt niet waar het idee vandaan komt dat Within Temptation zo'n mega grote band zou zijn... want dat zijn ze gewoon niet.
EDIT: Kak blijkbaar ook ZiggoDome.
Maar een prijs van de Ziggodome was wel €55 en niet €135. Grote zaalshows is niet hetzelfde als een festival dag. Als alles toevallig je kant op valt qua smaak is het te begrijpen, maar WT fans zijn niet meteen die-hard metal fans. Die gaan bijvoorbeeld niet blij worden van Septicflesh of Dillinger Escape Plan.
Sorry maar Within Temptation stond in 2024 in de 013... Ik snap echt niet waar het idee vandaan komt dat Within Temptation zo'n mega grote band zou zijn... want dat zijn ze gewoon niet.
Ja, in enkele maanden tijd stonden die in de 013, Oosterpoort en de Ziggo Dome. Dat is samen toch een aardig bezoekersaantal dat niet veel graspop headliners ze nadoen.
Karnivool heeft zojuist een Europese tour aangekondigd die loopt van 14 april tot 15 mei. Zou leuk zijn als ze deze tour in juni nog even verlengen met wat festivalshows. Het affiche kan namelijk wel wat meer prog gebruiken
Is WT niet eerder een Benelux dingetje. Hier verkopen die grote zalen uit. Ik denk dat die buiten de Benelux toch minder groot zijn imo.
Epica, doet het in Nederland verkoops gewijs ook een pak beter dan in Belgie bv.
Is WT niet eerder een Benelux dingetje. Hier verkopen die grote zalen uit. Ik denk dat die buiten de Benelux toch minder groot zijn imo.
Epica, doet het in Nederland verkoops gewijs ook een pak beter dan in Belgie bv.
Op RaR staan ze niet eens als logo band en nog zelfs onder Trivium. WT is inderdaad heel populair in de Benelux maar daar buiten valt dat echt te bezien.
Deftones lijkt me out. Maar waren volgens mij zeker 1 van de opties een tijdje terug.
De leaks van Mad Cool lijken me een stavaza van toen. Maar van dag op dag wijzigen artiesten hun plannen.