Pinkpop 2026

Ze hebben het al een keer gedaan op het Pinkpop terein en toen verkocht het ook niet en werd het verplaatst lijkt me toch niet dat ze het nu op pinkpop zelf nog eens proberen
Mocht GnR naar Pinkpop gaan, dan heeft mojo ze dus expres die kant op gestuurd, omdat ze voor een eigen evenement (waar mojo aan verdiend) te weinig tickets schuiven.

Mocht GnR naar Pinkpop gaan, dan heeft mojo ze dus expres die kant op gestuurd, omdat ze voor een eigen evenement (waar mojo aan verdiend) te weinig tickets schuiven.
Dan ligt het er tevens dik bovenop dat Mojo Pinkpop bewust de afgrond instuurt.

Dus dan toch Foo Fighters.......
ik heb die hoop nog niet opgegeven en weiger uit die tunnel te stappen

DUS IK BLIJF IN DE FOO FIGHTERS TUNNEL!
the lord of the rings rebecca GIF

Goed, nu hebben bijna alle Europese festivals wel zo'n beetje 1 of meerdere headliners bekend gemaakt dus Pinkpop..... kom maar door.zou ik zeggen....

Dan ligt het er tevens dik bovenop dat Mojo Pinkpop bewust de afgrond instuurt.
In ieder geval, de restjes weggeeft.
Ik zou, behalve de locatie, niet snel weten waarom mojo Pinkpop de afgrond in stuurt. Of ze moeten zelf een soortgelijk festival willen gaan organiseren, maar dan zou ik eerder kijken naar een volledige overname van Pinkpop.

Doe maar morgenochtend gelijk met Rock Werchter een headliner bekend maken. Het mag wel nu.....

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Doe maar morgenochtend gelijk met Rock Werchter een headliner bekend maken. Het mag wel nu.....
The XX is te moeilijk, Florence ook wel trouwens. Nee, Pinkpop heeft echt maar heel beperkte keuze. Hoogstwaarschijnlijk wordt het The Cure - 21 Pilots - Sabrina Carpenter.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread