Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Precies, want Graspop kaartverkoop start zaterdag. Als Pinkpop dan over een paar weken BMTH/Volbeat oid aankondigt zijn ze al veel potentiële dagtickets kwijt aan Graspop.
Ik hoop echt op een hard rock headliner op pinkpop zeker omdat het er alle schijn van heeft dat het niet gaat gebeuren op RW maar Guns n Roses zou ik echt niet willen zien dat is eerder een reden om niet te komen. Mooie nummers er tussen zitten maar live is het echt slecht
ik geloof niet dat Pinkpop zich daar druk om maakt, die hebben hun eigenplan getrokken of wachten nog altijd op de touraankondiging van 1 van de 3 headliners (dat laatste blijf ik gewoon zeggen)
ik geloof niet dat Pinkpop zich daar druk om maakt, die hebben hun eigenplan getrokken of wachten nog altijd op de touraankondiging van 1 van de 3 headliners (dat laatste blijf ik gewoon zeggen)
Ik sluit mij daar bij aan.
Blijf me wel verbazen dat PP niet mee wil bewegen met veranderende tijden. Men zegt dat wij Friezen stug zijn, maar een Limburger doet daar blijkbaar nog een schepje bovenop.
Zou het niet eens tijd worden dat iemand zich wel zorgen gaat maken om Pinkpop? Dat staat natuurlijk los van een relatief late aankondiging rond 18 november (denk ik), maar over het algemeen achterop raken.
Zou het niet eens tijd worden dat iemand zich wel zorgen gaat maken om Pinkpop? Dat staat natuurlijk los van een relatief late aankondiging rond 18 november (denk ik), maar over het algemeen achterop raken.
Benson Boone treedt op in Europa tot en met 18 november. Daarna aankondiging op festivals voor 2026? Want ik kan mij niet inbeelden dat die volgend jaar niet op festivals gaat staan...
Benson Boone treedt op in Europa tot en met 18 november. Daarna aankondiging op festivals voor 2026? Want ik kan mij niet inbeelden dat die volgend jaar niet op festivals gaat staan...
Precies, want Graspop kaartverkoop start zaterdag. Als Pinkpop dan over een paar weken BMTH/Volbeat oid aankondigt zijn ze al veel potentiële dagtickets kwijt aan Graspop.
Ik denk eigenlijk dat je als Pinkpop niet zoveel concurrentie hebt van Graspop in de kaartverkoop. Hoe vaak lees je hier wel niet dat mensen prima een naam als BMTH of Volbeat willen zien, maar niet de gehele dag metal willen horen? Nou kan op zich die vrijdag nog best prima worden voor rockliefhebbers, maar die zaterdag zie ik geen Pinkpop-klanten naar toe gaan...