Live is Live 2026

Hoe ik het lees is dat Livenation het beslist. Zij willen eerst natuurlijk dat hun eigen festival (Boutique) een tijdje in verkoop gegaan is.

Of live is live gaat op vrijdag hun eerste dag houden ipv de te verwachte zaterdag?

Dan doe ik een pure gok voor Sabrina Carpenter, die dan mogelijk een hele zomertour ineens aankondigt.

Als zoethoudertje voor de Nick Cave fans: nieuw live album LIVE GOD met 15 tracks van zijn Wild God tournee zal op vijf december uitgebracht worden. Nummers van zijn nieuwste album live naast evergreens als From her to eternity of Into my arms
Een betaalbaar kerstcadeautje voor jezelf.
Eerste single is het titelnummer: meesterlijk live!
Single komt uit deze volledige zoethouder (2u31), online sinds april '25:
Nick Cave and The Bad Seeds - Accor Arena, Paris
Frogs
Wild God
Song of the Lake
O Children
Jubilee Street
From Her to Eternity
Long Dark Night
Cinnamon Horses
Tupelo
Conversion
Bright Horses
Joy
I Need You
Carnage
Final Rescue Attempt
Red Right Hand
The Mercy Seat
White Elephant
O Wow O Wow (How Wonderful She Is)
Papa Won't Leave You, Henry
The Weeping Song
Into My Arms

Dan doe ik een pure gok voor Sabrina Carpenter, die dan mogelijk een hele zomertour ineens aankondigt.
Ik ben enorm onder de indruk dat ze Cave en Maiden gestrikt hebben, maar ik doe mijn petje al helemaal af als ze zo'n naam geflikt hebben. Een van de grootste popnamen van het moment en zou op een RW een van de 1 a 2 grootste namen op je lineup zijn.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joe
Ik merk het ook. Misschien omdat ik zelf in het Antwerpse woon dat het veel voorbij komt maar het is inderdaad opvallend.

Dit verkoopt (opnieuw) niet echt, lijkt t. Vind t jammer voor het festival, maar denk dat oprecht gewoon te duur is. Voor hetzelfde geld krijg je op Werchter er nog 3 podia bij, bedoel maar.
Voor een festivaldag met enkele goede namen naast Nick Cave zijn mensen zeker bereid om dit bedrag te betalen. Jammer genoeg duurt het zo lang eer dat die bijkomende namen bekend worden.

Het nagenoeg onbereikbare Antwerpen is voor mij al voldoende reden om er nooit naar toe te gaan.
Back to Zeebrugge...

en er zijn véél te véél festivals die bovendien steeds meer hetzelfde én wederkerend aanbod hebben

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het nagenoeg onbereikbare Antwerpen is voor mij al voldoende reden om er nooit naar toe te gaan.
Back to Zeebrugge...

en er zijn véél te véél festivals die bovendien steeds meer hetzelfde én wederkerend aanbod hebben
Nah, het zou ontzettend raar zijn voor Gazet van Antwerpen om een festival in Zeebrugge te sponsoren en daar gratis tickets voor uit te delen...

Back to Zeebrugge...

De vele Antwerpenaars zijn niet akkoord. Bij Antwerpen hoort een groot festival.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en musicislife
Op Linkeroever? Kom nou. Parking is een probleem, openbaar vervoer is een probleem..

Users who are viewing this thread