Graspop Metal Meeting 2026

Ik zal straks eens kijken naar wie ik wil zien en wie er allemaal komt in detail nog werken tot 22u.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
insane!!!!!
hier kan echt niemand over klagen

Een greepje uit de FB reacties:

"Wuk een zwakke affiche!"
"jaartje overslaan"
"Sabaton as a headliner is just weird"
"We need more black metal!"
"Trick, apparently then"

Gelukkig ook veel tevreden mensen.

Een van de weinige zekerheden in het leven, is dat er toch altijd mensen zullen klagen :p Zelfs als Graspop Linkin Park, AC/DC, Rammstein en Metallica als headliners had, zou het voor sommigen nog niet goed zijn (te commercieel fzo)

"jaartje overslaan"
"Trick, apparently then"

Een van de weinige zekerheden in het leven, is dat er toch altijd mensen zullen klagen :p Zelfs als Graspop Linkin Park, AC/DC, Rammstein en Metallica als headliners had, zou het voor sommigen nog niet goed zijn (te commercieel fzo)
Nee dat mijn kleine pils dan wss 4 skullies is.

• Haha
Waarderingen: dogsoldierspoon
Kan iemand mij iets vertellen over PRESIDENT....nooit van gehoord....Zelf nergens iets in een magazine van gelezen....?

Ik heb er ook pas net van gehoord. Ken het nog niet heel goed.

Gewoon lekker ontdekken

toch wel. Voor mij en vriendengroep de eerste keer sinds 2017 dat we geen combi doen. Misschien dat ik een dagje meepik voor de sfeer, maar er staat niet genoeg tussen wat me aanspreekt. Het wordt Dynamo, Alcatraz en Stonehenge dit jaar, mogelijk South of Heaven erbij.
Wat voor bands mis je dan op deze lineup?

• Leuk
Waarderingen: toizumi
Top line-up, bijna alle bands die touren en die ik wou zien staan er op! Tis ook al eens anders geweest ;)
Ik ging toch wellicht combi nemen, maar nu is het met de volle goesting! 🤘 :love:

• Leuk
Waarderingen: DaanV en Lars.

"jaartje overslaan"
"Trick, apparently then"

The duality of metal fans:

- waarom staan er altijd de zelfde headliners!!! Te veel herhaling

- waarom staan BMtH/ Bad omens/ sabaton als headliner??? Bad Omens Wie???

• Leuk
Waarderingen: L110Midnight
Voor mij persoonlijk de leukste namen snot
The gathering
Solstafir
Tesseract
Cult of luna

Het wordt dus of de zaterdag of de donderdag...hopelijk komt senser nog naar 1 van die 2 dagen en ik verwacht channel zero ook nog eigenlijk. zondag voor alleen the gathering en solstafir gaat me te ver. Dan pik ik op zaterdag nog wel n keer architects mee. Zondagavond voelt een beetje als suikerrock..

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Skut10
Wauw, wat een namen. Gaat mijn eerste Graspop worden. Zou eerst maximaal een dag doen, maar het gaan er waarschijnlijk toch twee worden.
Wat zijn over het algemeen goede opties voor max twee dagen overnachten daar?

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Wauw, wat een namen. Gaat mijn eerste Graspop worden. Zou eerst maximaal een dag doen, maar het gaan er waarschijnlijk toch twee worden.
Misschien iets in de buurt zoeken? Een b&b of hotel? Inferno is te duur voor 2 nachten zou ik zeggen. Of je moet gewoon met je tentje op de Boneyard willen staan

"jaartje overslaan"
"Trick, apparently then"

Tis niet te schatten.

Als er op 103 namen niks staat dat ge graag hoort ligt het toch echt nietmeer aan graspop maar aant manneke 😄

Overnachten in de camionette....

Ik vrees dat deze release de haters niet zal overtuigen. Weird clip + volledig elektronische breakdown. De fans daarentegen, ik zie dit werken live.
Ik als grote fan had als eerste reactie zelfs stuur maar naar eurosong of backstreet boys of tomorowland of graspop of alles tegelijk. Straks is electric callboy niet alleen mijn favoriete band maar ook mijn guilty pleasure. haha

Users who are viewing this thread