Graspop Metal Meeting 2026

de kwaliteit van de namen onderaan de affiche is wel extreem hoog.

Hoezo staat thornhill als eerste band van de jupiler stage vrijdag?

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ietwat rare combinatie op donderdag in de Marquee. Na Gatecreeper, Wolves in the Throne Room, Septicflesh en Cult of Luna is Anthrax de kers op de taart. Iets met een tang en een varken.

Opeens komt dan toch de zondag in de race om toch een dagje mee te pikken. Die heeft ook het voordeel dat ik er geen verlof voor moet nemen.

Wat mij meteen opviel was dat Tom Morello dezelfde fout maakt als paar jaar geleden en weer op dat hoofdpodium staat terwijl dat dat in de tent van Werchter veel intenser was en veel beter over kwam.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en johanra
Heel wat snoepjes deze keer. Blij dat we grotere namen op de andere podia krijgen tegenover de (imo zwakkere) headliners. Ik denk dat dit wel wat mensen over de streep gaat trekken.
Voorlopig niet gewonnen, maar ik voel voor het eerst wat kriebelen vanonder in de buik. Of is dat de vrijdagavond-dorst? 🤤🤤🤤

Vrijwel zeker durf ik niet meer te zeggen, vaak genoeg teleurgesteld daardoor😛

Maar een aantal bands die rondom Graspop touren waarvan ik hoop en verwacht dat ze er staan:

- A Day To Remember
- Three Days Grace
- Magnolia Park
- Thornhill
- P.O.D.
- Hollywood Undead
- The Plot In You
- Trivium
- The Rasmus
Ik mag niet klagen 😁 Vooral héél blij met ADTR en Thornhill.

Verder ook een prachtig affiche! RW moet wel met een hele sterke line up komen om me van een weekend GMM af te houden.

Holy hell !!!!
91 names !
What a treat. For me it's a killer line up with many bands I always wanted to see on stage. Love it!

Ik mag niet klagen 😁 Vooral héél blij met ADTR en Thornhill.

Verder ook een prachtig affiche! RW moet wel met een hele sterke line up komen om me van een weekend GMM af te houden.
volgens mij heb je ze allemaal behalve the rasmus?

Users who are viewing this thread