Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat hoeft toch niet? Zet een stevige bands als Emperor, Meshuggah, etc in de marquee, en nog wat stevigs op de jupiler stage en dan heb je voor iedereen wel iets
Dat zou veel goedmaken en ik kom zelf ook niet veel bij de headliners, of überhaupt op de mainstages, maar ik denk dat logischerwijs voor de meeste bezoekers anders ligt. En dat je best een groot deel van de (combi) bezoekers teleurstelt met de eenzijdige programmering op zo'n themadag. Voor de verkoop van dagtickets zal het allicht andersom zijn, dat snap ik ook wel. Maar de combigangers zijn toch een beetje de 'vaste klanten' en die moet je niet willen teleurstellen.
Ik was het al (bewust) vergeten maar moest normaal naar een trouw(+feest) van de vriendin haar nicht op de graspopzaterdag. Ging het laten afhangen van de line up om de discussie op dat moment te kunnen stoppen.
Om 16u05 (indien bevestiging van wat we hier verwachten) kan ik het heugelijke nieuws gaan brengen datk niet meega.
Is een combinatie die de jeugd sowieso gaat aanspreken liggen (zeker bad omens).tevens goed bij de vrouwen die anders minder met metal hebben merk ik rondom mij (Wonder why )
Hier is dat in ieder geval wel van toepassing op het last resort vrouwtje. Ze tracht elk jaar één dag te komen naar Graspop en voor dit jaar is dat momenteel vrijdag wegens Volbeat. Maar voeg daar een Bad Omens aan toe met een BMTH en het wordt ongetwijfeld twee dagtickets voor haar.
Op de een of andere manier hoop ik dat ik net zoveel clashes ga hebben als afgelopen jaren.
Het gevoel niks te hoeven missen past voor mijn niet bij GMM
tot nu toe heel tevreden met de bekend gemaakte namen Maar hoop toch op iets beters voor de zaterdag dan EC of BO.
Hoop dat ze gelijk 4 namen voor de zaterdag bekend maken
Wat Download met Sleep Token afgelopen zomer heeft gedaan, kan Graspop nu misschien met Bad Omens doen. Zie dat wel nog werken, mits de nodige kwaliteit in de breedte uiteraard
Het gaat wel duidelijk om Bad Omens ja, Jimmy was daar een tijd terug duidelijk over dat hij die als Graspop headliner verwachten ipv dat ze de werchter cancel zouden goedmaken. Toen inderdaad een hoop discussie over of die headlinerwaardig zijn of niet.
Ik zou het wel tof vinden, ook al ben ik geen groot fan van de band is het wel leuk om eens te zien of het live wat is. Wel de enige grote metalcore band die ik nog live moet zien, en zal er niet snel voor naar een concert gaan. hopelijk kunnen ze me live wel overtuigen.
ook is het tot nu toe de enige nieuwe headliner in het geruchtencircruit dus dat is ook verfrissend
Dat gaat dus gewoon BMTH - Bad Omens worden als aankondiging vandaag lijkt me