Graspop Metal Meeting 2026

squirrel GIF by GamerLink
lief blijven hier hej

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Piranha43
Misschien neem ik het hier allemaal iets minder serieus als jou? Het leven moet wel leuk blijven. Het gaat uiteindelijk toch wel weer een legendarische editie worden. Daar zorgen wij toch met zijn allen zelf voor.

Als mensen hier een hekel aan mij hebben. Doe dan een Pb. Dit is zo makkelijk. Ik ben hier voor leuke discussies. Niet om naar elkaar te wijzen🤗
Nu neem je het hier allemaal wel heel serieus.

• Leuk
Waarderingen: @3*#
Nog een dagje uitzitten voordat het feest kan beginnen met de aankondigingen, en in grote lijnen weten we wel hoe de aankondigingsstrategie van Graspop werkt.

Maar als we die strategie even vergeten, wat zouden jullie een leuke manier van aankondigen vinden? Alles kan, alles mag! Hoeft niet realistisch te zijn.

Alcatraz heeft ooit eens (2017 of 2018 gok ik) gewoon een paar weken lang elke dag 1 of 2 namen om 12:00 gedropt, vond ik wel een leuke manier.

Of als ze het een keer zouden omdraaien en dat de eerste drop gewoon meteen het grote pakket namen zou zijn en daarna pas de headliners.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Nog een dagje uitzitten voordat het feest kan beginnen met de aankondigingen, en in grote lijnen weten we wel hoe de aankondigingsstrategie van Graspop werkt.

Maar als we die strategie even vergeten, wat zouden jullie een leuke manier van aankondigen vinden? Alles kan, alles mag! Hoeft niet realistisch te zijn.

Alcatraz heeft ooit eens (2017 of 2018 gok ik) gewoon een paar weken lang elke dag 1 of 2 namen om 12:00 gedropt, vond ik wel een leuke manier.

Of als ze het een keer zouden omdraaien en dat de eerste drop gewoon meteen het grote pakket namen zou zijn en daarna pas de headliners.
Zondag avond tijdens Graspop speelt de headliner van 21u tot 23u en daarna een uur lang aankondigingen van de artiesten voor het volgende jaar verpakt in een mini show.

Users who are viewing this thread