Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorlopig nog niemand van de jonge vrouwelijke supersterren aangekondigd voor een festival in Europa: Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Sabrina Carpenter, Olivia Dean, Charli xcx, Chappelle Roan, enz.
Een Florence + The Machine aankondiging zou ik prima vinden, maar ook een beetje jammer van de spot omdat ik die volgend jaar ook al in het Sportpaleis zie.
Hoop daarom meer op Gorillaz (nog nooit gezien), maar vrees voor Mumford & Sons...
Ik heb hetzelfde. Hoop voor Gorillaz, denk Florence + The Machine (ook oké) en vrees voor Mumford & Sons. Ben heel benieuwd, na de 2 (bijna) zekerheidjes die we al gehad hebben.
Een Florence + The Machine aankondiging zou ik prima vinden, maar ook een beetje jammer van de spot omdat ik die volgend jaar ook al in het Sportpaleis zie.
Hoop daarom meer op Gorillaz (nog nooit gezien), maar vrees voor Mumford & Sons...
Inderdaad. Bij dat soort namen hoop ik erop dat ze met 2en op 1 dag staan als ze er staan. FATM voor Gorillaz, of Mumford voor Gorillaz. Zijn ferme combi's.
Als ze allen een dag pakken is het zomaar mwa voor mij. Terwijl ik ze allemaal best wil meepakken . Maar 'best wel mee willen pakken' is niet de stempel die ik op een Headliner wil zetten.
Gorillaz in dezen trouwens degene waar ik het meest enthousiast van zou worden. Nog niet gezien! FATM 2x gezien en leuk/tof. Goede nieuwere muziek ook. Maar dat gaat voor mij nooit een knaller worden.