Pinkpop 2026

The Cure kruipt imo meer onder je huid dan pakweg Foo Fighters of Muse. Muziek hoeft niet altijd vrolijk te zijn om een diepe indruk achter te laten.
Ik heb dan liever de intensiteit, interactie en show gehalte van Dave Grohl dan The Cure nog eens mee maken.

Ik heb moeite met The Cure nog 2,5 uur doorkomen. Kan me voorstellen dat mensen het intens, dromerig en meeslepend vinden. Maar, noem mij maar uitgekeken op hun jaren 80 hits. Wellicht op afstand mee krijgen in de buurt van een bar, wachten tot ze een bekend nummer spelen. Maar voor de rest vond ik het vorige keer saai overkomen en weinig interactie, vooral recent werk merkte ik dat ik in ieder geval af haak...

Ik heb dan liever de intensiteit, interactie en show gehalte van Dave Grohl dan The Cure nog eens mee maken.

Ik heb moeite met The Cure nog 2,5 uur doorkomen. Kan me voorstellen dat mensen het intens, dromerig en meeslepend vinden. Maar, noem mij maar uitgekeken op hun jaren 80 hits. Wellicht op afstand mee krijgen in de buurt van een bar, wachten tot ze een bekend nummer spelen. Maar voor de rest vond ik het vorige keer saai overkomen en weinig interactie, vooral recent werk merkte ik dat ik in ieder geval af haak...
Nieuwste album al een kans gegeven?

Alle 3 niet spannend of knallende dagafsluiters. Maar met PP's brede doelgroep veilige degelijke namen. Zou de Cure en Sabrina zeker bekijken en die zondag lekker vroeg naar huis 😅
Ik vraag me oprecht af wat je dan wel 'spannende' of 'knallende' afsluiters vindt als zelfs het rijtje The Cure - Sabrina Carpenter - Foo Fighters je niet kan bekoren als headliners voor Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Ik heb moeite met The Cure nog 2,5 uur doorkomen.
Ik denk dat ik dat heb met de Foo's. Paar leuke hitjes maar voor de rest klinkt het allemaal heel erg hetzelfde. Zou mooi zijn als ze er beide staan, voor ieder wat wils.

Zanger van Bush momenteel op tour met Volbeat zou aangegeven hebben volgende zomer terug te keren naar Europa. See you next summer aldus Gavin Rossdale gisteren tijdens een concert zo wordt vermeld. Zou dezelfde combinatie de festivals afgaan?

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Maria en DennisvdBr
Zanger van Bush momenteel op tour met Volbeat zou aangegeven hebben volgende zomer terug te keren naar Europa. See you next summer aldus Gavin Rossdale gisteren tijdens een concert zo wordt vermeld. Zou dezelfde combinatie de festivals afgaan?
Wij zien ze woensdag in de Ahoy. Benieuwd of ze daar nog wat hintjes los laten voor komende zomer/festival seizoen. Maar zou goed kunnen.

Maar dan is de kans op bijvoorbeeld GnR (waar niemand hier blijkbaar op zit te wachten) of een andere stevige band wel ook aannemelijk. Aangezien Volbeat ook daar al in het voorprogramma stond.

Maar zo zullen er wel meer artiesten zijn waar van we soms hopen/verwachten dat ze een ander artiest meenemen vanwege connectie's.

Zei die ook in ziggodome

Ik vraag me oprecht af wat je dan wel 'spannende' of 'knallende' afsluiters vindt als zelfs het rijtje The Cure - Sabrina Carpenter - Foo Fighters je niet kan bekoren als headliners voor Pinkpop.
Ik denk dat het goede namen zijn voor breed publiek. Dat het voor mij niet echt spannend is, doet er niet veel toe. Ik kom wel aan mijn trekken gedurende de dag, hoop ik. En respecteer de keuze mocht dit de headliner trio zijn.

Nou hoeft een band niet perse spannend te zijn. Genoeg andere positieve aspecten, bijvoorbeeld
The Cure - nostalgie en bewondering.
Sabrina - vernieuwend en zal best amuzant zijn.
Foo Fighters - Kwalitatief, betrokken, emotie (al vibe ik niet zo met Dave maar das mijn probleem).

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik denk dat het goede namen zijn voor breed publiek. Dat het voor mij niet echt spannend is, doet er niet veel toe. Ik kom wel aan mijn trekken gedurende de dag, hoop ik. En respecteer de keuze mocht dit de headliner trio zijn.

Nou hoeft een band niet perse spannend te zijn. Genoeg andere positieve aspecten, bijvoorbeeld
The Cure - nostalgie en bewondering.
Sabrina - vernieuwend en zal best amuzant zijn.
Foo Fighters - Kwalitatief, betrokken, emotie (al vibe ik niet zo met Dave maar das mijn probleem).
Toch ben ik ook benieuwd naar het antwoord op zijn vraag. Oprechte interesse

Users who are viewing this thread