Best Kept Secret 2026

Voor mij geen headliner qua status maar ben ook niet echt fan dus wellicht niet objectief.

Volgens mij slaat de nieuwe plaat niet erg goed aan, dus ik zet in op voorlaatste op de One.
Ik ben persoonlijk van mening dat de laatste twee albums behoren tot de beste albums van 2021 en 2025, maar ik besef mij inderdaad ook dat niet iedereen dat vindt.

• Leuk
Waarderingen: noid
Misschien eerst een bericht over de positie van festivaldirecteur om te kijken of er nog leven in het festival zit

Misschien eerst een bericht over de positie van festivaldirecteur om te kijken of er nog leven in het festival zit
Mwah, BKS gaat zelfs zonder directeur wel door. Bij Friendly Fire weten ze dat ze ons hebben voor de boekingen. Komt goed.

Ik denk graag over de headliners die ik wil zien. Cure? David Byrne? DC Fontaines? Is dit mijn gedroomde headliner op ONE? Hell Yeah! Want als je jezelf Britain's Best Band noemt, op het gerenomeerde London Calling staat én als je zooo sexy bent verdien je van mij deze spot.
Verschrikkelijke act haha

Nee joh, harstikke leuk voor tussendoor toch. Luchtig, humoristisch en toch interessant genoeg.
Volg ik echt niet, heb het tien minuten volgehouden maar voor mij heeft het echt te weinig met muziek te maken. Soort Sleaford Mods maar dan niet grappig en met nog slechtere 'muziek'.

Edit: ik begrijp overigens wel dat het in de goede setting een feestje kan zijn hoor, mede door de humor die erin zit :)

Laatst bewerkt:
Dit citaat op de socials van Northside is nog wel interessant:

"om præcis én uge offentliggør vi det første navn til NS26 – og det er faktisk det mest ønskede navn overhovedet"

Ofwel (volgens Google Translate)

"in exactly one week we will announce the first name for NS26 – and it is actually the most requested name ever".

En dat voor een festival dat in 2017 Radiohead nog had.
Vraag wel over wie dit gaat. Hebben ze The Cure voor de neus van Roskilde weggehaald? Of gaat dit toch over een Fontaines D.C.?

"om præcis én uge offentliggør vi det første navn til NS26 – og det er faktisk det mest ønskede navn overhovedet"

"in exactly one week we will announce the first name for NS26 – and it is actually the most requested name ever".

Vraag wel over wie dit gaat. Hebben ze The Cure voor de neus van Roskilde weggehaald? Of gaat dit toch over een Fontaines D.C.?
Google Translate klopt niet. In deze context moet je het meer zien als 'überhaupt' of in zekere zin 'sowieso'. Het is ook simpelweg bedoeld voor deze jaargang. 'Ooit' zou 'nogensinde' zijn geweest.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Processierups
Op Primavera staat ook Panda Bear. Ben enorm fan van zijn nieuwe album, maar iemand ervaring hoe zijn live show is? En of t iets is voor BKS?

Op Primavera staat ook Panda Bear. Ben enorm fan van zijn nieuwe album, maar iemand ervaring hoe zijn live show is? En of t iets is voor BKS?
Volledig mee eens. Voor mij in de top 5 van beste albums van 2025. Zou 5 november in de Effenaar spelen maar z’n show is geannuleerd. Past wat mij betreft heel goed op BKS.

Afgelopen dinsdag BCNR gezien in de Gloria in Keulen. Was waanzinnig. Mogen van mij ook best weer terugkomen.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Of gewoon een of andere Noorse act?

Users who are viewing this thread