Precies om de reden waarom zo'n beetje ieder neutraal persoon eerder voor Werchter dan Pinkpop kiest denk ik?
Meer aanbod is meer naar jouw smaak. 1 dag die wat minder naar wens is op 3 of op 4 scheelt nogal. Daarnaast heeft Werchter uberhaupt meer mogelijkheden om grote namen te programmeren.
Mij maakt het alleszins niet zoveel uit wat er gaat gebeuren en hoe we het gaan doen. Ik probeer een draft altijd zo aan te vliegen om voor mijzelf het maximale er uit te halen naar gelang de regels. Ik baal meer van dat mijn concept/idee niet helemaal uitgewerkt is volgens plan (kut Brian) dan dat ik laatste word.
Daarnaast kijk ik altijd naar wie in mijn ogen de beste affiches heeft samengesteld naar de regels en het idee van de draft (sorry maar daarom heb ik bijvoorbeeld nog nooit een ticket voor
@WesleyNoH gekocht bijvoorbeeld omdat hij in mijn ogen altijd veeeeeellll te stacked line ups had, in deze draft met een budget zou dat zomaar anders kunnen zijn

) en niet naar alle forum favorites etc. Ik ga geen Nick Cave, Oasis, Charli, Twigs bijvoorbeeld nu op mijn Pinkpop zetten want dat slaat in mijn ogen nergens op.
Maar ieder zijn ding en het is maar een spelletje.
Mand.
En pisco sour