Rock Werchter 2026

die zijn ondertussen te groot voor de barn toch?
Ik vind dat zeker voor België moeilijk in te schatten. Vorige keer als 4e op de main. Lijkt me niet dat ze al te groot zijn voor barn headliner. Maar nogmaal, is puur mijn gevoel

Merk toch dat ik nu wat ongeduldig word door alle aankondigingen van andere festivals ondanks dat ik weet dat het nog even kan duren.
Wow dat had ik niet verwacht 15 min na me bericht haha

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: RuneBrico en jimmywe
Zouden ze alleen met The Cure komen?
Eerste aankondigingen zijn altijd hoofdacts apart. Vermoed dat we nu bijna wekelijks een naam zullen krijgen. Wellicht te beginnen met The Cure gevolgd door Gorillaz, 21 Pilots, enz. Sowieso zullen ze waar mogelijk starten met een legit naam die overal wel enthousiasme oproept of toch bij groot deel.

Eerste aankondigingen zijn altijd hoofdacts apart. Vermoed dat we nu bijna wekelijks een naam zullen krijgen. Wellicht te beginnen met The Cure gevolgd door Gorillaz, 21 Pilots, enz. Sowieso zullen ze waar mogelijk starten met een legit naam die overal wel enthousiasme oproept of toch bij groot deel.
Eén per week maar? Lijkt me weinig.

Vorige jaren was het toch meestal zo, op misschien een enkele uitzondering na. Maar opnieuw: het is elk jaar anders. Voor hetzelfde geld willen ze snel blazen als tegengewicht voor Live is Live. Er is dacht ik ook nog een jaar geweest dat ze elke dag een naam aankondigden bijvoorbeeld (of verwar ik nu met PKP waar dat meestal gebeurt). Soit, waiting is over! Ook al is het morgen wellicht gewoon de bevestiging van wat iedereen wist.

Voorgevoel zegt dat we in de komende 2 weken 3 headliners krijgen met daarna een pakketje namen en begin november een headliner uit de hoge hoed die we allemaal niet aan zien komen. Snel daarna de kaartverkoop

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
first time GIF

Users who are viewing this thread