Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Mijn luisterlijstje voor de komende dagen:

Khan - That Fair and Warlike Form // Return To Dust [progrock]
Thrice – Horizons/West [post-hardcore]
Today Is the Day - Never Give In [noiserock, post-hardcore]
Totorro - Sofa So Good [post-rock)
Upchuck – I’m Nice Now [punkrock]

En misschien nog een paar ;-)
Bovenstaande uit jouw lijst(je) krijgen extra aandacht.

Pain Magazine - Violent God (Techno / Punk / Industrial)
project van post-hardcore French trio Birds in Row met industrial techno duo Maelstrom & Louisahhh

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Bovenstaande uit jouw lijst(je) krijgen extra aandacht.

Pain Magazine - Violent God (Techno / Punk / Industrial)
project van post-hardcore French trio Birds in Row met industrial techno duo Maelstrom & Louisahhh
Laat je vooral door Khan verrassen :)

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Och ja. Weet je wat ? Doe er anders nog een paar.

Uitgaand van een gemiddelde speelduur van 50 minuten per album heb je met bovenstaand lijstje nog maar voor 36 uur luisterpret. Daar moet echt nog wat bij.
Je moet albums dan ook niet allemaal volledig beluisteren om een oordeel te vormen ;)

Mede voor de Festival Draft hier op het forum voorrang gegeven aan 2 albums van reeds geboekte namen. JID zou in mijn straatje moeten liggen qua genre, maar vond het niet memorabel. Car Seat Headrest kende ik niet qua naam, maar wel fijne band zo voor in de namiddag. Gethsemane wel een parel van een nummer, bijna 11min helemaal geboeid geluisterd!
car seat headrest <3

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Creative Writing - Baby Did This (college rock, alternatieve rock)
Peel Dream Magazine - Taurus (cosmic jangle pop, shoegaze, krautrock, twee indie pop)
Taper's Choice - Prog Hat (jam band/prog/psych rock) (met leden van Real Estate, Vampire weekend, DARKSIDE en Arc iris)
The Dwarfs of East Agouza - Sasquatch Landslide (experimenteel, free jazz, krautrock, psychedelische rock)

Nog paar aanvullingen op lijst van papegaai

Dolo Tonight - DVD Rental Store [akward anti-pop]
Creative Writing - Baby Did This [alt rock]
Pain Magazine - Violent God [industrial techno]
Noah Floersch - Francis Aquarius [pop folk]
Sophie Straat - Wie De Fak Is Sophie Straat [levenslied]
The Hello Crows - The Hello Crows [rock roots]

Maar eerst Taylor aan!

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Ik krijg heel erg Reputation vibes bij de nieuwe Taylor Swift. Alsof dit de Vault tracks zouden moeten zijn, maar een los album werd toen de rechten terug kwamen. Staan zeker leuke dingen op, maar ook wel wat cringy dingen. Geen niveau Folklore, 1989 of Midnights helaas.

Ik krijg heel erg Reputation vibes bij de nieuwe Taylor Swift. Alsof dit de Vault tracks zouden moeten zijn, maar een los album werd toen de rechten terug kwamen. Staan zeker leuke dingen op, maar ook wel wat cringy dingen. Geen niveau Folklore, 1989 of Midnights helaas.
Pommelien daarentegen. Oprecht een goede plaat.

Wat wel vreemd zou zijn aangezien dit album in se na Midnights had moeten komen, lees ik her en der. Maar dan TTPD kwam, dat gaat over haar breuk met Joe en een stukje Matty..

Ik krijg heel erg Reputation vibes bij de nieuwe Taylor Swift. Alsof dit de Vault tracks zouden moeten zijn, maar een los album werd toen de rechten terug kwamen.

Dit is weer een album met Max Martin en Shellback, dat zal de reden zijn?

Wat wel vreemd zou zijn aangezien dit album in se na Midnights had moeten komen, lees ik her en der. Maar dan TTPD kwam, dat gaat over haar breuk met Joe en een stukje Matty..
Ja klopt, gevoel zal wellicht ook niet kloppen. Maar toch. Als ik naar cancelled! of Actually Romantic (diss track Charli?) luister, bekruipt het idee me toch wel sterk. Gaat nog wel een paar keer op voordat er een definitief oordeel ligt, zeker niet alles is verkeerd (Wood, Opalite)

Users who are viewing this thread