Honestly, de namen die rond gaan, maken we wel zeer happy!
- Bad Omens, destijds ticketje gekocht voor RW, waarna ze helaas hun EU tour annuleerde. Ik vond destijds al dat ze beter op GMM hadden gestaan en hoop dat ze nu niet op RW worden geplaatst. Ik ga er niet speciaal meer een ticket voor kopen.
- The Offspring, I’m white, I’m pretty fly. Dus kom maar op!
- Ice Nine Kills, heerlijk optreden vorige keer en het theatrale vind ik wel fijn.
- Three Days Grace, nu Adam Gontier terug present is, hoop ik dat ze doorkomen. Begrijp me niet verkeerd, Matt doet zijn best. Maar de stem van Adam gaat door merg en been.
- Breaking Benjamin, zwaarste teleurstelling vorig jaar (naast A Day To Remember). Must see, zeker alleen al door hun exclusiviteit.
- The Plot in You, fijn! Niets meer dan dat.
- Catch your Breath, ik zie ze in november al in Lotto tezamen met Nothing More. Geen probleem om ze opnieuw te zien.
- Iron Maiden, vorige keer mijn allereerste keer en was blown away! Kijk ik met plezier opnieuw.
- BMTH heeft vorige keer de heilige grond van GMM doen daveren. Mijn inziens, tezamen met Kiss in 2009, meest memorabele show voor mij.
- Papa Roach, ik wijs naar mijn username haha. Met Werchter Parklife zal die wel niet komen.
- Architects, heerlijke metalcore! Graag zelfs!
- Hollywood Undead, ik volg ze al sinds 2009 maar heb ze nog nooit live gezien. Dus graag!
Persoonlijk zou ik zelf ook graag Twisted Sister zien, aangezien ik ze nog nooit heb gezien. Verder zou Ghost wel de Max zijn als headliner. Heb ze in Sportpaleis dit jaar gezien en dat was puur genieten. Liefst wel in het donker als headliner want ze kwamen toch niet volledig hun recht in 2023.