Festileaks Draft XVIII: draft of the future

De stem van een generatie keert terug naar de wei. Beth Gibbons, bekend als de betoverende frontvrouw van Portishead, brengt haar unieke mix van triphop, melancholie en emotionele intensiteit naar Rock Werchter. Haar stem is tijdloos, haar aanwezigheid magisch. Verwacht kippenvelmomenten, meeslepende songs en een zeldzaam intieme show op groot festivalformaat. Dit wordt een hoogtepunt voor liefhebbers!

Strakke pakken, donkere riffs en een sfeer die je meesleept vanaf de eerste noot: Interpol is terug! De New Yorkse band, pioniers van de postpunk-revival, brengt hun hypnotiserende sound opnieuw naar Rock Werchter. Met klassiekers als Slow Hands en Evil en het nieuwe werk dat de setlist vult met frisse energie, is Interpol klaar om de wei opnieuw te veroveren. Een must-see voor wie houdt van duistere elegantie en meeslepende gitaren.
Festileaks Draft XVIII.zip - 4.jpeg
Festileaks Draft XVIII.zip - 2.jpeg
@Blommie -> @Yannick

Misschien kun je nu of nooit herintroduceren? En dan maar gewoon alle deelnemers op de line up zetten 😅

Nadeel van het boeken van een act als Radiohead: geen idee wat er bij past. Dacht St. Vincent is vast een prima naam voor op die dag. En als je dan nog maar 50k per naam kan uitgeven... Leuke uitdaging!

Nu alle headliners zijn gekozen, is het wel echt heel moeilijk te kiezen welke act je eerst wil kiezen, merk ik hoor. Damn. Ik kon er wel zes tegelijk willen nemen haha.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Nu alle headliners zijn gekozen, is het wel echt heel moeilijk te kiezen welke act je eerst wil kiezen, merk ik hoor. Damn. Ik kon er wel zes tegelijk willen nemen haha.
haha exact dit! en dan beslis je eindelijk welke 2 namen je wil en even later zijn de andere 4 al weg

• Haha
Waarderingen: Blommie
We hebben nog twee parels te gaan voor de hoogste plekken. Allereerst op zaterdag, voor Billie Eilish op de Main Stage:

Jorja Smith

Dan door naar zondag, waar tussen King Gizzard and the Lizard Wizard en Arctic Monkeys nog een vrij slot is om Noord af te sluiten. Al heel veel drafts liep ik haar mis, nu niet:

Robyn

Daarmee zijn de trio's bovenaan main/noord voor alle drie de dagen bekend.

Vrijdag: Justice - Paolo Nutini - Addison Rae
Zaterdag: Billie Eilish - Within Temptation - Jorja Smith
Zondag: Arctic Monkeys - Robyn - King Gizzard and the Lizard Wizard

@mattman @warriorandweirdo

Laatst bewerkt:
Dit gaat volgens mij een heel erg moeilijke draft worden om te stemmen! nu heeft practisch iedereen wel namen die ik zou gaan kijken!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dit gaat volgens mij een heel erg moeilijke draft worden om te stemmen! nu heeft practisch iedereen wel namen die ik zou gaan kijken!

Heb niet helemaal scherp wie wat heeft geboekt, maar heb het idee dat ik ditmaal nog wel een keuze heb bij het stemmen in plaats van juist te weinig leuke festivals 😅

Rock Werchter by MadMandra27 is alvast een aanrader van een festival, niet te missen!

Dat weet ik niet, de keuzes zijn niet meer zichtbaar in de spreadsheet behalve de eerste naam en de laatste 2 rondes, dus heb geen idee wat je verder hebt staan

Dat weet ik niet, de keuzes zijn niet meer zichtbaar in de spreadsheet behalve de eerste naam en de laatste 2 rondes, dus heb geen idee wat je verder hebt staan
In mijn vorige opsomming ontbraken alleen Kneecap en Royel Otis. Kaartje kopen?

Users who are viewing this thread