Actualiteit

Trump pakt, in weerwil van de weduwe van Kirk, toch nog het podium om er politiek gewin mee te halen. Dekt walgelijk nog?

Trump pakt, in weerwil van de weduwe van Kirk, toch nog het podium om er politiek gewin mee te halen. Dekt walgelijk nog?
Diezelfde weduwe die recent nog zei dat ze zijn werk voort ging zetten, en dat de schutter "geen idee heeft wat hij losgemaakt heeft", wat dat ook moge betekenen? Gevolgd door een oproep aan iedereen om zich massaal aan te sluiten bij Turning Point USA? Om vervolgens afgelopen nacht met Trump en z'n kliekje op een podium te klimmen voor een gigantische publiek van MAGA aanhangers? Die wil niet dat er politiek gewin uit zijn dood gehaald wordt? Juist...

Walgelijk groepje mensen bij elkaar, allemaal...

Nou, dan was het misschien vooropgezet. Maar zij gaf aan hem te vergeven, waarna Trump zijn eigen retoriek ging voeren

Maar misschien te weinig ingelezen over deze vrouw.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Nou, dan was het misschien vooropgezet. Maar zij gaf aan hem te vergeven, waarna Trump zijn eigen retoriek ging voeren

Maar misschien te weinig ingelezen over deze vrouw.
Ik heb ook niet veel meer gelezen dan bovenstaand hoor, wellicht is ze niet blij met wat jij noemt, geen idee wat die lui motiveert

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dat is het, natuurlijk, absoluut niet. Er is alleen een schepje teringlijers gegooid in een oceaan vol mooie mensen. Verlies dat niet uit het oog...
Amen.

Het raakt mij meer dat (o.a.) Goes niet rood krijgt voor zijn aso-gedrag in het veld tbh. Wanneer gaat de VAR voor dit herhaaldelijk micro-provoceren eens wat doen?

Amen.

Het raakt mij meer dat (o.a.) Goes niet rood krijgt voor zijn aso-gedrag in het veld tbh. Wanneer gaat de VAR voor dit herhaaldelijk micro-provoceren eens wat doen?
Haha, Goes is inderdaad zo'n speler die je wel chronische diarree gunt, maar volgens mij haal je topics door elkaar.

• Haha
Waarderingen: Joris
Mijn provocaties uit het verleden waren grof maar niet dom. Ik denk dat veel mensen dat hier wel zouden zeggen van je eerder genoemde Trump middelvinger avatar. Of van je avatar op efestivals forum die Greta Thunberg belachelijk maakte.

Eerder werd hier door jou genoemd dat Trump binnen de wet optreedt. Wat feitelijk onwaar is (de man is letterlijk crimineel veroordeeld voor een felony, om maar één voorbeeld te noemen). Daar kom je niet mee weg door te roepen dat het maar een mening is.

Over dat het hier mag schuren en dat dit extreemrechts zou zijn, herken ik niet mijn eigen woorden in terug. Waar heb je het over?
Datgene wat Trump nu doet is binnen de wet. Hij wordt daarop gecorrigeerd door rechters. Soms in zijn voordeel, soms in zijn nadeel.Of hij nu een felony is in het verleden is irrelevant wat betreft datgene waar het nu over gaat. FOS. Als Disney in het geval van bijv Kimmel geen ruggengraat heeft om Kimmel aan te houden hoezo is dat dan de schuld van Trump. Geld hebben ze zat. Misschien vinden ze Kimmel een werknemer die wat doms zei en waar se van af wilden. De universiteiten laten in dit geval wel zien dat je je eigen standaard kunt blijft handhaven. En och De Gretha Tunberg avatar was juist erg scherp en grappig, niet dom. Het is een rijk autistisch meisje wat door papa en mama in deze rol is gedrukt. Nu is het klimaat minder belangrijk en wordt ze nu de nieuwe PallieBuikspreekpop. Net zo mediageil als Trump is. Dat is mijn mening. Dat is geen feit. Dat is hetzelfde als Trump in South Park in bed met Satan. Niet echt grappig vind ik. Mijn mening. JD Vance daarentegen in SP is wel hilarisch vind ik. Het schuren en extreem rechts was niet voor jou bedoeld dat is wat ik meer in algemene zin vind van het Forum.

Dat ben ik met je eens. Dat was niet de plek om dat te doen. Ik had gehoopt dat ie dat niet zou doen maar ik had er helaas rekening mee gehouden.

En och De Gretha Tunberg avatar was juist erg scherp en grappig, niet dom. Het is een rijk autistisch meisje wat door papa en mama in deze rol is gedrukt. Nu is het klimaat minder belangrijk en wordt ze nu de nieuwe PallieBuikspreekpop. Net zo mediageil als Trump is.
Ik vind het toch ergens wel schrijnend dat je dit zonder blikken en blozen kunt schrijven en posten. Voor mij een voorbeeld van hoe je de grenzen van fatsoen overschrijdt waardoor je het lastig maakt om met je in discussie te gaan.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Amen.

Het is net niet erg genoeg. Hij zorgt ervoor dat ie er mee wegkomt. Als tegenstander zou je gewoon echt een duik moeten maken en hopelijk kijkt de VAR dan wel.

Ben het best wel met je punt eens, maar door haar zomaar een autistisch rijke luikindje te noemen maak je jezelf weer compleet onmogelijk. Is toch eerder zielig voor haar dan dat je haar zomaar belachelijk moet maken?
Datgene wat Trump nu doet is binnen de wet. Hij wordt daarop gecorrigeerd door rechters. Soms in zijn voordeel, soms in zijn nadeel.Of hij nu een felony is in het verleden is irrelevant wat betreft datgene waar het nu over gaat. FOS. Als Disney in het geval van bijv Kimmel geen ruggengraat heeft om Kimmel aan te houden hoezo is dat dan de schuld van Trump. Geld hebben ze zat. Misschien vinden ze Kimmel een werknemer die wat doms zei en waar se van af wilden. De universiteiten laten in dit geval wel zien dat je je eigen standaard kunt blijft handhaven. En och De Gretha Tunberg avatar was juist erg scherp en grappig, niet dom. Het is een rijk autistisch meisje wat door papa en mama in deze rol is gedrukt. Nu is het klimaat minder belangrijk en wordt ze nu de nieuwe PallieBuikspreekpop. Net zo mediageil als Trump is. Dat is mijn mening. Dat is geen feit. Dat is hetzelfde als Trump in South Park in bed met Satan. Niet echt grappig vind ik. Mijn mening. JD Vance daarentegen in SP is wel hilarisch vind ik. Het schuren en extreem rechts was niet voor jou bedoeld dat is wat ik meer in algemene zin vind van het Forum.

Is toch eerder zielig voor haar dan dat je haar zomaar belachelijk moet maken?
Niet om flauw of vervelend te doen maar door er vanuit te gaan dat de beslissingen die Gretha maakt niet door haarzelf gemaakt worden en dat zielig te vinden maak je haar onbedoeld ook belachelijk.

Ik vind het toch ergens wel schrijnend dat je dit zonder blikken en blozen kunt schrijven en posten. Voor mij een voorbeeld van hoe je de grenzen van fatsoen overschrijdt waardoor je het lastig maakt om met je in discussie te gaan.
Ben het best wel met je punt eens, maar door haar zomaar een autistisch rijke luikindje te noemen maak je jezelf weer compleet onmogelijk. Is toch eerder zielig voor haar dan dat je haar zomaar belachelijk moet maken?
Het is ook zielig en dieptriest.

En och De Gretha Tunberg avatar was juist erg scherp en grappig, niet dom. Het is een rijk autistisch meisje wat door papa en mama in deze rol is gedrukt. Nu is het klimaat minder belangrijk en wordt ze nu de nieuwe PallieBuikspreekpop. Net zo mediageil als Trump is.
zeer laag om haar zo te omschrijven, je mag het niet eens zijn met haar maar kunnen we de autisme rol en de assumptie dat ze hier niet voor zelf heeft gekozen achterwege laten. of ken je haar persoonlijk dan?
de rest van de post was nog best ok anders, moest je het niet zo laag omschrijven
probeer het met feiten en waarheden te houden?

niet grapig palliebuikspreekpop, mijn mening :)

Niet om flauw of vervelend te doen maar door er vanuit te gaan dat de beslissingen die Gretha maakt niet door haarzelf gemaakt worden en dat zielig te vinden maak je haar onbedoeld ook belachelijk.
Denk jij niet dat ze beïnvloedt is vanaf de eerste dag dat ze met haar protesten kwam? Haar ouders? Ja dat denk ik. Ik denk wel dat ze nu inziet dat dit haar beroemd heeft gemaakt. Dit is haar verdienmodel.

zeer laag om haar zo te omschrijven, je mag het niet eens zijn met haar maar kunnen we de autisme rol en de assumptie dat ze hier niet voor zelf heeft gekozen achterwege laten. of ken je haar persoonlijk dan?
de rest van de post was nog best ok anders, moest je het niet zo laag omschrijven
probeer het met feiten en waarheden te houden?

niet grapig palliebuikspreekpop, mijn mening :)
Ik wilde voxpop zeggen. Dat klinkt beter. Maar wijzigen ging niet. Ik kreeg foutmeldingen.
Wat betreft het autisme...ook daar heb je mediageile mensen.

Het is vooral wel weer een mooie afleidingsmanoeuvre om wat opruiende dingen over Greta Thunberg (of welk andere makkelijke doelwit ook) te roepen terwijl dat totaal niet relevant is in de context van het gesprek. En ja, ik weet dat iemand anders over die avatar begon, maar het is wel weer lekker makkelijk daar dingen over te gaan roepen die nog meer reactie uitlokken, en de aandacht weghalen bij de werkelijke problemen…

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik wilde voxpop zeggen. Dat klinkt beter. Maar wijzigen ging niet. Ik kreeg foutmeldingen.
Wat betreft het autisme...ook daar heb je mediageile mensen.
Maar dan nog heeft het geen zin autisme boven te Halen.
Het is greta.
Niet de autist greta...
Staat los van het persoon en helemaal niet in context

Het is ook Reaper.
En niet de adhd'er reaper.

Het corrupte SCOTUS in America heeft geoordeeld dat een president tijdens zijn ambt niet kan worden vervolgd voor criminele zaken, dus nee, Trump wordt niet gecorrigeerd door rechters. Net als dat hij niet gecorrigeerd was voor zijn felony veroordeling. Nog meer onwaarheden. Ik ga mijn eigen advies opvolgen en geen aandacht meer hieraan besteden.

Het corrupte SCOTUS in America heeft geoordeeld dat een president tijdens zijn ambt niet kan worden vervolgd voor criminele zaken, dus nee, Trump wordt niet gecorrigeerd door rechters. Net als dat hij niet gecorrigeerd was voor zijn felony veroordeling. Nog meer onwaarheden. Ik ga mijn eigen advies opvolgen en geen aandacht meer hieraan besteden.
Gelukkig kun je je mening hier ventileren. Want feiten geef je niet. Goed advies. Ga ik ook doen.

Users who are viewing this thread