Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Huh, niet verwacht? Touren die niet zo'n beetje elk jaar? Die zitten elk jaar in het circuit. Ook in 2027 voorspel ik een rondje festivals van ze. En in 2028.
Huh, niet verwacht? Touren die niet zo'n beetje elk jaar? Die zitten elk jaar in het circuit. Ook in 2027 voorspel ik een rondje festivals van ze. En in 2028.
Hoe gigantisch populair die nu opeens zijn dat ze een ziggo dome uitverkopen en een sportpaleis goed gevuld krijgen, en nu opeens overal headliner zijn, dat had ik zelf ook absoluut niet verwacht nee.
Dat is ook wat overdreven. Sinds covid hebben die 1x Graspop gedaan en 1x Pinkpop, in 4 jaar tijd dus twee rondjes festivals.
Hoe gigantisch populair die nu opeens zijn dat ze een ziggo dome uitverkopen en een sportpaleis goed gevuld krijgen, en nu opeens overal headliner zijn, dat had ik zelf ook absoluut niet verwacht nee.
En Pukkelpop, het jaar ertussen, nadat ze het jaar daarvoor last minute cancelden. Dit jaar dezen ze ook gewoon festivals aan, naast weer wat indoor shows. Was dat Sportpaleis niet ook maar pover gevuld?
Ik bedoel: is wel een band die niet echt stopt met touren.
En Pukkelpop, het jaar ertussen, nadat ze het jaar daarvoor last minute cancelden. Dit jaar dezen ze ook gewoon festivals aan, naast weer wat indoor shows. Was dat Sportpaleis niet ook maar pover gevuld?
Ik bedoel: is wel een band die niet echt stopt met touren.
De bovenste ring werd niet gebruikt, er waren redelijk veel lege vakken bij de zitplaatsen (zeker vanachter waren er blokken bijna volledig leeg) en ze hadden redelijk wat tickets gratis weggegeven.... Het middenplein stond wel goed vol, geen idee of daar ook veel tickets voor zijn weggegeven.
afgelopen editie 19 nov. 1st headliner (iron maiden) daarna binnen 10 dagen nog 4 headliners + 88 namen en 30 nov vvk. dacht ik
voor 2024 werd tool op 14 nov. bekend gemaakt als eerste.
voor 2023 motley crue + def leppard op 20 oktober
Het zal er uiteindelijk vooral vanaf hangen wanneer ze hun 8 headliners klaar hebben, Graspop wacht vaak wel graag tot alle 8 headliners groen licht geven tot dat ze de eerste aankondigen. (wanneer dat lukt natuurlijk, soms gaat dat niet zoals bij MH/GNR) Ik verwacht de komende paar weken in ieder geval nog niets.
Volgens mij is de strategie van GMM ook wel wachten in functie van de start van de ticketverkoop. Het heeft weinig nut nu al namen te lossen om dan vervolgens dat momentum te verliezen voor de start van de ticketverkoop.
Limp Bizkit als headliner zou wel echt bijzonder kut zijn zeg. Bij elke passage begrijp ik minder van hun populariteit. Toen ze een keer gewoon een half uur vulde met telkens de openings riff van bekende nummers van andere bands, maar dus gewoon als een middelbare school bandje stonden te klooien, was het voor mij wel echt klaar hoor.
Laat Fredje alsjeblieft gewoon overdag komen want er is echt wel wat beters op tour komend jaar.
Bij Graspop is het wachten op een post met een variatie op "Are you hyped/ready" dan zijn we een paar dagen tot een week verwijderd van de eerste headliner en is de start ticketverkoop een kleine maand later met net daarvoor dan een grote drop.
Limp Bizkit als headliner zou wel echt bijzonder kut zijn zeg. Bij elke passage begrijp ik minder van hun populariteit. Toen ze een keer gewoon een half uur vulde met telkens de openings riff van bekende nummers van andere bands, maar dus gewoon als een middelbare school bandje stonden te klooien, was het voor mij wel echt klaar hoor.
Laat Fredje alsjeblieft gewoon overdag komen want er is echt wel wat beters op tour komend jaar.
Bij Graspop is het wachten op een post met een variatie op "Are you hyped/ready" dan zijn we een paar dagen tot een week verwijderd van de eerste headliner en is de start ticketverkoop een kleine maand later met net daarvoor dan een grote drop.