Oasis

Eens, los van de prijzen, weiger ik via Viagogo een ticket te halen. Twickets probeer ik met een VPN maar tot nu toe überhaupt maar 1x tickets daarop gezien. Lijkt een onmogelijke opgave te worden helaas

Ik heb de hoop op Wembley ook laten varen. Ik koester de herinneringen aan Heaton Park en hoop volgend jaar in Italië te kunnen gaan. Gebaseerd op de vele Italianen die om oms heen stonden in Manchester moet dat ook gekkenhuis worden. Plus, Rome is de ideale plek if you fancy some lasagna!!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kennys.j en LiamG
Viagogo sowieso nooit doen. Ik zou Twickets in de gaten houden. Werkt in Nederland niet opperbest maar zodra je in Engeland bent en het een paar dagen tot de dag zelf in de gaten houdt moet het vast wel lukken. In Edinburgh kwamen er toen best wat tickets te koop.
Twickets/Ticketswap/Resale lukte niet voor Wembley 3 aug. Uiteindelijk voor idiote bedrag van 450 per ticket kaartjes via Viagogo. Werkte perfect, wel opluchting toen we binnen waren uiteraard. En man wat was het het geld waard!! Ik zeg als je het kan betalen gewoon doen!

Dan heb je echt ontzettend mazzel gehad want Viagogo is vaak genoeg een scam. Ik zou het er niet op wagen, zeker niet voor zo'n bedrag.

Dan heb je echt ontzettend mazzel gehad want Viagogo is vaak genoeg een scam. Ik zou het er niet op wagen, zeker niet voor zo'n bedrag.
Mwah ik hoor toch best wel vaak dat viagogo op zich prima werkt, maar dat het wel extreem duur is ja.

Er is altijd een x aantal dagen van tevoren een production tickets release. Hier heb je wel een code voor nodig vanuit Ticketmaster…
Als je op reddit zit zou ik even rondvragen in de Oasis reddit. Daar zitten fans van over de hele wereld, dus ook uit Chili. Wellicht weten zij iets over de formele resale kanalen, want Chili staat niet op Twickets.
Thanks!

tja, ik realiseer me best dat het een gok is vandaar ook elke keer spannend. Of ik die gok neem hangt af van hoe graag ik wil gaan. Tot nu toe keer of 10 via stubhub of viagogo kaartjes gekocht, soms ook vlak van te voren onder de oorspronkelijke prijs. 1x leek het mis te gaan (city-chelsea) toen er een screenshot ipv oorspronkelijke ticket was gestuurd. Aardige steward liet ons uiteindelijk toch binnen. (En oasis kaartje was uiteindelijk niet veel duurder dan de kaartjes die vrienden via ticketmaster dynamic pricing hadden gekocht (375 pond)

Reviewsites zeggen ook niet altijd alles. Niemand gaat viagogo een review geven na een concert maar je gaan wel klagen als het niet werkt.

Ja dat is een beetje het idee van review sites. En toch zijn er naast de Viagogos van deze wereld ook ticketorganisaties waarvan de reviews overwegend positief zijn. En waarbij niet regelmatig geluiden te horen zijn van gedoe, onbereikbaarheid of zelfs fraude.

Prima als je het risico van een Viagogo aandurft natuurlijk. Maar roepen dat enkel de negatieve meerderheid van zich laat horen is wel een beetje je kop in het zand steken… 😬

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Vier-honderd-vijftig euro. Christus te paard.
Yup is idioot idd maar heb 1 van de 3 beste concerten van mijn leven gezien (500+ concerten). Ik geef geen geld uit aan auto's, spullen (behalve goede geluidsinstallatie) en we wonen klein dus geld voor dit soort dingen. En ja ook dat is luxe/geluk hebben

• Leuk
Waarderingen: elo en Grunt149
tja, ik realiseer me best dat het een gok is vandaar ook elke keer spannend. Of ik die gok neem hangt af van hoe graag ik wil gaan. Tot nu toe keer of 10 via stubhub of viagogo kaartjes gekocht, soms ook vlak van te voren onder de oorspronkelijke prijs. 1x leek het mis te gaan (city-chelsea) toen er een screenshot ipv oorspronkelijke ticket was gestuurd. Aardige steward liet ons uiteindelijk toch binnen. (En oasis kaartje was uiteindelijk niet veel duurder dan de kaartjes die vrienden via ticketmaster dynamic pricing hadden gekocht (375 pond)
Maar wel veel duurder gewone prijs😅 Zo kan je alles goedpraten haha.

Users who are viewing this thread