Forum winactie: Win een compleet verzorgd weekend (2x) naar King Gizzard & The Lizard Wizard!

Zelf kon ik altijd lastig er in komen, omdat er zoveel muziek is, ik wist niet waar ik moest beginnen. Mijn vriendin is al jaren fan, en sinds het album Flight, en zeker ook het nieuwste album ben ik ook grote fan!!

Zelf heb ik alle officiële releases op vinyl daarnaast komen er nu ook bootleggers bij, een dure maar interessante band om te verzamelen. Daarom moet je zeker bij de unieke concerten zijn. Succes aan alle deelnemers!

Mag je ook voor anderen meedoen? Zelf kan ik helaas niet, maar gun het graag een van de andere KGLW fans hier op het forum.

Wij MOETEN dit winnen. Niet omdat we een leuk avondje uit willen. Nee. Omdat King Gizzard & The Lizard Wizard onze goddelijke huisband is sinds I’m in Your Mind Fuzz ons hersens voor het eerst heeft laten smelten. Sindsdien is er geen weg terug. We hebben hun discografie niet alleen geluisterd, we hebben ‘m bestudeerd. Microtonal afspeellijsten voor in de ochtend, Infest The Rats’ Nest om op schoon te maken, Sketches Of Brunswick East bij de thee King Gizz is ons ritme, ons seizoen, onze religie. Dat Rave concert in 013? Al jaren over aan het fantaseren. En dan de dag erna ook nog The Gizz Orchestra? Dat is geen weekend meer, dat is een pelgrimstocht. Mercure Hotel erbij? Dat maakt het af. Dan kunnen we onze zweetdoorweekte Gizz-shirts wassen en opfrissen voor dag 2. We zijn klaar om te dansen, te zweven, te schreeuwen, te huilen. Laat ons dit meemaken. We zullen jullie dankbaar zijn tot ver na album nummer 30.

Ik heb een bericht gestuurd.

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Yes please, heb ze nog nooirt gezien, ga graag naar Rock werchter (daar hebben ze nog nooit gestaan)

zeer tof maar dit valt qua datum zo ongelofelijk slecht...

that being said
wilt er iemand een nachtje of 2 babysitten op mijn vrouw en ongeveer 2 weken oude baby dan?

jaloers nu al op de winnaar

Haha precies dezelfde situatie hier! Misschien kunnen onze dames samenwerken en dan gaan we gewoon samen? ;)

Jullie hebben tot morgen 12:00 'smiddags om je aan te melden. Vergeet niet een PB naar dit account te sturen, dat heeft een aantal van jullie namelijk niet gedaan.

Echt tof om te zien hoe veel mensen zich al hebben aangemeld. Morgenavond zorg ik ervoor dat 99% van jullie teleurgesteld gaat worden :p. Maar daarnaast mogen we ook vieren dat er twee mensen wel naar een verzorgd weekend King Gizz gaan! Spannenddd!!

En dikke props aan de nieuwe members met namen zoals @Luchtbedvulling, @Kokenmetmia en @wapperflapper. Daar kunnen we er niet genoeg van hebben op het forum (tenminste, ik neem aan dat de laatste een andere naam is voor Wapperman :love:)

Users who are viewing this thread