Lowlands 2026

Haha heerlijk hoor. Waarom zou ik geen Nederrap kennen? Omdat ik wat ik tegenwoordig voorbij hoor en zie komen bagger vindt? Wel mooi hoor dat jij precies weet wat ik schijnbaar luister en wat niet en dat te zien aan een posting hier.
Het stukje 'alle Nederrappers gebruiken autotune' is het stuk waar ik over viel. Talloze rappers die daar helemaal niet op leunen, dus als je zo begaan was met het genre had je zelf ook kunnen bedenken dat het een belachelijk statement is. Ik heb inderdaad geen idee wat je allemaal luistert, daar vertel je ook nooit over. Je bent alleen maar bezig met afgeven op alles wat je niet aanstaat.

Heb je hem weer hoor ik jullie denken, maar Joost. Als je die twee x hebt gezien (wat heel leuk was) dan is de lol er toch ook wel vanaf?

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik zet een kratje pils op Tame Impala en The XX op lowlands 2026! Droom headliners die weer op tour gaan met nieuw werk!

• Geweldig
Waarderingen: LLoww
Het stukje 'alle Nederrappers gebruiken autotune' is het stuk waar ik over viel. Talloze rappers die daar helemaal niet op leunen, dus als je zo begaan was met het genre had je zelf ook kunnen bedenken dat het een belachelijk statement is. Ik heb inderdaad geen idee wat je allemaal luistert, daar vertel je ook nooit over. Je bent alleen maar bezig met afgeven op alles wat je niet aanstaat.
Goed lezen blijft een vak hé. Want dat staat er helemaal niet :) Probeer het nog eens zou ik zeggen. Dan mag je daarna een nieuwe reactie geven. Prima dat je ergens commentaar op geeft maar doe het dan wel op het juiste...

Ter info ik luister weleens Nederhop / Nederrap. Btw genoten van Sticks hoor in mijn ogen is dat een andere kwaliteit dat Mula B. Ronnie Flex vind ik ook vreselijk (over autotune gesproken dat nieuwe nummer) MAAR toen ik hem live zag met band op ik meen Solar was het echt een hele leuke show!

direct, chef special, krezip, racoon. Wat lees ik allemaal. Het is geen Vrienden van Amstel
HOHO! Di-Rect was volgens mij headliner bij de afgelasten Corona editie (kan het zo snel nergens vinden dus kleine slag om de arm)

Maar goed ja ze kunnen of stonden bij Vrienden van Amstel maar goed daar kan een Goldband, Roxy Dekker en Donnie ook zo bij hoor.

En S10 stond er ook he en die vinden hier vele prima als headliner.....

Dus ja hoe moeten we dat nu zien?

En die namen zie ik niet als headliners hoor. Maar de Jeugd lijkt mij fantastisch!

Heb je hem weer hoor ik jullie denken, maar Joost. Als je die twee x hebt gezien (wat heel leuk was) dan is de lol er toch ook wel vanaf?
Joost is toch vooral een leuke act en best grappige nummertjes maar zoals je zegt daar ben je denk wel snel klaar mee ja.

De Jeugd zou toch ook wel een zwaktebod zijn als headliner. Die hebben hun beste tijd ook al een flinke tijd achter zich liggen.

De Jeugd zou toch ook wel een zwaktebod zijn als headliner. Die hebben hun beste tijd ook al een flinke tijd achter zich liggen.
Ach Goldband heeft er ook gestaan als headliner en nog wel een aantal waar je je vraagtekens bij kan hebben denk ik. Opposites is toch ook niks nieuws meer?

Dit jaar zegt de headliner af en komt er eigenlijk geen headliner voor terug.

De Jeugd is vooral een persoonlijk dingetje dat ik zo tof vindt maar snap je punt wel met zwaktebod.

LL is toch sowieso wel beetje van het herhalen van dezelfde namen.

HOHO! Di-Rect was volgens mij headliner bij de afgelasten Corona editie

Uhmm nee toch? Kan me niet herinneren dat Di-rect als een headliner aangekondigd is voor LL. Daarnaast is het denk ik ook een complete mismatch met LL.

Ondanks dat ik Di-rect best een ok band vind, ben ik blij dat LL dat soort bands niet meer boekt.

• Leuk
Waarderingen: CVS en WTSGD

Users who are viewing this thread