De ploeg bestaat al sinds 2015. Zeg mij eens wat die ploeg heeft uitgestoken om nu in de vuelta geboycot te worden? Ze zitten al 10 jaar in het peloton en nu ineens moeten ze eruit? Hypocriet.
zoals
@Joris aangeeft in zijn eerdere post
er is een verschil tussen 2015 en nu
als je anno 2025 nu dingen verkondigd als
"Ik zou niet weten wat er mogelijk controversieel is aan de Israëlische operatie" wat ondertussen volgens de VN ook een genocide is.
dan mag dat nu wel degelijk aangekaart worden.
net zoals alle acties van hamas voordien ook mogen aangekaart worden.
geweld en gijzelingen helpen niet in de oplossing naar vrede.
zou ik ze uit de race halen? nee want dat is dan weer het ontnemen van wat de wielrenners willen doen (en mogelijk al jaren een contract hebben lopen van voor de periode die nu gaande is) en dat slaagt dan ook nergens op
Bv Russische atleten die "neutrale vlag hebben" mogen ook gewoon deelnemen aan wedstrijden.
daar heb ik ook helemaal geen probleem mee. dus het kan perfect dat het al dan niet tijdelijk X premier tech noemen en dus geen sportswashing vehikel hoeft te zijn;
zoals in belgie al de gokbedrijven ook loopholes vonden qua sponsering kan het hier ook mits naamaanpassing totaal geen verdere impact hebben en dus gewoon perfect blijven rondrijden.
einde van mijn bijdrage aan deze kwestie, want het ging gisteren zo goed en is nu weer helemaal aan het ontsporen precies.