Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is mijn ticket nu al meer dan waard, die dag. Als er nog een extra "kleine" naam bijkomt die ik graag wil zien, dan is het voor mij helemaal een schot in de roos!
Het voordeel van zo'n belachelijke boeking is wel dat dit voor mij een gemakkelijke skip wordt. Met de moordende concurrentie van allerlei andere events is dat op zich wel fijn.
Ik heb ZG 2x bezig gezien (RW en Rock Zottegem) en ik moet zeggen dat ik het toen verre van slecht vond. En het is totaal niet mijn soort muziek.
Maar dit heeft toch geen plek op een dagfestival met Linkin Park en Papa Roach. Laat hem inderdaad dan op RW zelf staan, ergens in The Barn op een mooie plek.
Ik vind zwangere allesinds een leukere toevoeging als papa roach, niet te veel hokjes denken,
Benieuwd naar de rest van de line up wel,
Een naam als enter shikari lijkt me hier ook wel bij te passeb
Objectief gezien past ZG nu niet echt in het rijtje. Los van of het een relatief grote naam is... Het gros van het doelpubliek zal geen raakvlak hebben met ZG, vermoed ik.
Objectief gezien past ZG nu niet echt in het rijtje. Los van of het een relatief grote naam is... Het gros van het doelpubliek zal geen raakvlak hebben met ZG, vermoed ik.
Ik vind nochtans dat de shows van ZG vrij rowdy kunnen zijn. Hiphop en metal zijn toch al vrij vaak een combo geweest, zowel op festival line-ups als binnen het genre zelf.
Ik vind nochtans dat de shows van ZG vrij rowdy kunnen zijn. Hiphop en metal zijn toch al vrij vaak een combo geweest, zowel op festival line-ups als binnen het genre zelf.