Werchter Parklife 2026

Is mijn ticket nu al meer dan waard, die dag. Als er nog een extra "kleine" naam bijkomt die ik graag wil zien, dan is het voor mij helemaal een schot in de roos!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik heb ZG 2x bezig gezien (RW en Rock Zottegem) en ik moet zeggen dat ik het toen verre van slecht vond. En het is totaal niet mijn soort muziek.
Maar dit heeft toch geen plek op een dagfestival met Linkin Park en Papa Roach. Laat hem inderdaad dan op RW zelf staan, ergens in The Barn op een mooie plek.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Zwangere Guy zou op Werchter al voorlaatste Barn schat ik, dus qua grootte is die dag wel niet min met LP, Papa Roach en ZG!

Zwangere Guy zou op Werchter al voorlaatste Barn schat ik, dus qua grootte is die dag wel niet min met LP, Papa Roach en ZG!
Objectief gezien past ZG nu niet echt in het rijtje. Los van of het een relatief grote naam is... Het gros van het doelpubliek zal geen raakvlak hebben met ZG, vermoed ik.

Zwangere Guy zowaar.
Dan zijn er toch een hoop Belgische bands die je daar in de plaats kan zetten.

Met wat meeval opent hij en kom je gewoon een uurtje later he.
Probleem met die dagfestivals is dat een uurtje later komen ook geen cadeau is want dan zit ge gewoon vast in de file :p

Grappig dat Willy bij het delen van de naam Papa Roach Zwangere Guy compleet negeert.

Zwangere Guy zowaar.
Dan zijn er toch een hoop Belgische bands die je daar in de plaats kan zetten.

Met wat meeval opent hij en kom je gewoon een uurtje later he.
Ja want stel je voor dat je eens iets uit een ander genre moet zien.

Users who are viewing this thread