Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Vooralsnog geen schade voor mijn eerste drie namen!

Al had ik NIN en Chapell wel op het oog voor later als ze er nog in zouden zitten

We trappen Rock Werchter 2030 af met een knaller. Niemand minder dan onze zuiderburen van Gojira headlinen de Main Stage op vrijdag 5 juli. Onder leiding van broers Joe en Mario Duplantier staat de Grammy-winnende metalband wereldwijd bekend om hun spectaculaire liveshows – van de openingsceremonie van de Olympische Spelen tot de grootste festivals. Ze debuteren dit jaar in Werchter en dat doen ze meteen op het hoogste schavot. Wie hen al heeft meegemaakt weet waarom.

Rock Werchter 2030 vindt plaats in het Festivalpark in Werchter van donderdag 4 juli tot zondag 7 juli. De ticketverkoop start binnenkort. Meer namen worden snel bekendgemaakt.

@WesleyNoH
@Koekdoos

We trappen Rock Werchter 2030 af met een knaller. Niemand minder dan onze zuiderburen van Gojira headlinen de Main Stage op vrijdag 5 juli. Onder leiding van broers Joe en Mario Duplantier staat de Grammy-winnende metalband wereldwijd bekend om hun spectaculaire liveshows – van de openingsceremonie van de Olympische Spelen tot de grootste festivals. Ze debuteren dit jaar in Werchter en dat doen ze meteen op het hoogste schavot. Wie hen al heeft meegemaakt weet waarom.

Rock Werchter 2030 vindt plaats in het Festivalpark in Werchter van donderdag 4 juli tot zondag 7 juli. De ticketverkoop start binnenkort. Meer namen worden snel bekendgemaakt.

@WesleyNoH
@Koekdoos

Ochja, was alweer even vergeten dat jij soms ook onverwachtse metalboekingen doet :LOL:

Gelukkig niet eentje die op mijn lijstje staat!

Echt tof dat we met zoveel zulke moeite steken in visuals voor aankondigingen, voelt nog meer echt zo 🔥

Toch wel ook duidelijk verschillen in Werchter en Pinkpop. Op Werchter zie ik dit gewoon gebeuren, op Pinkpop niet.
100 procent.
Heb daar ook rekening mee gehouden met mijn namen op de shortlist. Een hele hoop namen die ik zelf graag zou zien staan daar dus niet op

Ouch.
Heel benieuwd naar hun spot in 2030. Weet niet meer wie het zei in een review maar het lijkt 2 kanten op te kunnen, geniale gek met een glansrijke carriere of te veel gek en gaat helemaal de verkeerde kant op
Koopje van de draft! Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat we op een gegeven moment niets meer van hem horen, maar in mijn universum groeit hij in ieder geval nog een stuk door.

• On fire
Waarderingen: EdsjeFCB
Gek om soms te beseffen dat één song echt alles kan veranderen. Opeens, uit het niets. Lola Young gaat hier in België 2x een zaal vullen van 2000 mensen, zonder problemen.

Ouch.
Heel benieuwd naar hun spot in 2030. Weet niet meer wie het zei in een review maar het lijkt 2 kanten op te kunnen, geniale gek met een glansrijke carriere of te veel gek en gaat helemaal de verkeerde kant op
Tegen 2030 zullen die toch max Barnhead zijn, niet? Of namiddag Klub C in het "slechtste" geval

Ik had haar ook op de lijst als voordelige sub. Ook wel het leuke van deze draft dat je een beetje vrijheid hebt qua toekomstvoorspellen

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread