Sport algemeen

John van den Brom lijkt het dus te worden, scheelt kunnen de Belgen op dit forum meelachen. Ik zie dit dus helemaal niet zitten.... Dan heb ik nog liever dat je doorgaat met Van Dinteren totdat er hopelijk ergens anders wat vrijkomt of je volgend jaar met een trainer kan aanstellen die meteen aan het werk kan met zijn eigen visie en team. Misschien dat je Fred Rutten kan overhalen om het seizoen af te maken samen met Van Dinteren?
Jullie mogen onze John ook wel hebben hoor.

Chapeau Union!

PSV lijkt toch wat kwetsbaarder dit seizoen, waar dat vorig jaar alleen die fase na de winterstop zo was.

Ongetwijfeld zijn ze zondag helaas tot op het bot getergd

union en brugge kunnen wel eens tegenvallen als tegenstander voor een NL ploeg

Maar wel lekker dichtbij dus minder vermoeiend

Als de veldspelers niet voor keeper gaan spelen, moet Union wel lukken ;).

Zeker niet makkelijk maar als je wat wilt klaarspelen in de CL moet je die gewoon winnen natuurlijk

Op basis van de twee potten vorig jaar tegen Ajax, was ik niet heel erg onder de indruk van Union.
Ik zeg niets
Ik ga gewoon genieten

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik zeg niets
Ik ga gewoon genieten
Dat de doorsnee Nederlander Union onderschat kan ik nog wel goed inkomen, zou ik ook doen mocht ik niet beter weten.

Maar zo'n Aad De Mos die op voorhand gaat verkondigen dat het een must win is en dat dat ook wel zal lukken, "want ze zijn helemaal kaalgeplukt". Van iemand die de de Belgische competitie al jaren volgt was dat toch een domme uitspraak.

Maar verder wel weer zo'n typische De Mos voorspelling dat averechts uitkomt.

En dankzij de Luikse trainer hè 😁
Ja. En wie had dat gedacht na die matige start vorig seizoen.

Niet dat ik mijn club als een Union kopie wil zien en over die database van Brighton kunnen andere clubs niet aan maar qua visie uittekenen en ook aanhouden kunnen ze 3 kilometer verderop wel een lesje van leren. Wouter is eindelijk weg, hopelijk zet Coucke nu eindelijk eens de juiste mensen op de juiste plaats.

Ik zeg niets
Ik ga gewoon genieten
Toegegeven. Mijn voorspelling was gebaseerd op 2 potjes tegen Ajax vorig jaar. Toen was Union in eigen huis echt heel matig (Rasmussen leek daar nog oké). In de Arena was het toen, hoewel ze wonnen, nou ook niet dat ik enorm onder de indruk was, op een kwartier powerplay waarin toen alles op zijn plek viel. Maar blijkbaar is dat ook wel een (of de) kracht van Union.

Verder heeft PSV dus ook wel een jasje uitgedaan met Tillman, Lang en De Jong. Zal in de eredivisie geen probleem zijn, maar op een iets hoger niveau merk je dat kennelijk wel.

Maar zo'n Aad De Mos die op voorhand gaat verkondigen dat het een must win is en dat dat ook wel zal lukken, "want ze zijn helemaal kaalgeplukt". Van iemand die de de Belgische competitie al jaren volgt was dat toch een domme uitspraak.
Bwa, je moet toch wel toegeven dat er wel wat vaste waarden zijn vertrokken met Ivanovic, Moris (!?), Sadiki, Vanhoutte en Amoura uit de vaste, startende elf van vorig jaar hè. En hebben ze het geluk gehad dat David niet is vertrokken, hoewel Florucz wel veelbelovend lijkt.

edit: Castro-Montes is ook vertrokken natuurlijk..

Dat de doorsnee Nederlander Union onderschat kan ik nog wel goed inkomen, zou ik ook doen mocht ik niet beter weten.

Maar verder wel weer zo'n typische De Mos voorspelling dat averechts uitkomt.
heerlijk toch
dat zelfs aad daar mis in gaat.
hell zelfs Joos in 90 minutes ging er vanuit dat het waarschijnlijk niets zou worden.
Toegegeven. Mijn voorspelling was gebaseerd op 2 potjes tegen Ajax vorig jaar. Toen was Union in eigen huis echt heel matig (Rasmussen leek daar nog oké). In de Arena was het toen, hoewel ze wonnen, nou ook niet dat ik enorm onder de indruk was, op een kwartier powerplay waarin toen alles op zijn plek viel. Maar blijkbaar is dat ook wel een (of de) kracht van Union.

Verder heeft PSV dus ook wel een jasje uitgedaan met Tillman, Lang en De Jong. Zal in de eredivisie geen probleem zijn, maar op een iets hoger niveau merk je dat kennelijk wel.
laat union dat eerste potje op een ander stadion met een beter veld doen en dan zijn de verhoudingen al veel beter in evenwicht.
en dan is het in de terugwedstrijd al een ander gegeven.
union is gewoon heel stug, powerplay ploeg die echt wel wat kan

en ja ze verkopen ieder jaar 2/3 sterkhouders
en toch ieder jaar opnieuw doen ze beter dan het jaar ervoor.

Hats off naar union.

Bwa, je moet toch wel toegeven dat er wel wat vaste waarden zijn vertrokken met Ivanovic, Moris (!?), Sadiki, Vanhoutte en Amoura uit de vaste, startende elf van vorig jaar hè. En hebben ze het geluk gehad dat David niet is vertrokken, hoewel Florucz wel veelbelovend lijkt.
David wou niet weg, heeft zelfs bijgetekend dus of dat geluk (?) is ???

• Leuk
Waarderingen: Yannick
meanwhile is mijn eigen club eindelijk echt bezig met de bouw van de nieuwe tribune.

eindelijk terug een normaal stadion tegen het einde van het kalenderjaarnieftribune.jpgIMG-7401.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread