Werchter Parklife 2026

ik verwacht nog iets als spiritbox

Linkin park - papa roach - spiritbox

denk niet dat we iets groter nog moeten verwachten, ik denk dat de ticketverkoop goed genoeg is.

Spiritbox is al vrij groot, niet? Heb ze afgelopen zomer op Rock Am Ring gezien en ondanks het zeer goed was, hoop ik toch op iets anders

ik verwacht nog iets als spiritbox

Linkin park - papa roach - spiritbox

denk niet dat we iets groter nog moeten verwachten, ik denk dat de ticketverkoop goed genoeg is.
Goh, heb het idee dat die ticket verkoop voorlopig toch maar traag loopt.. Maar we zullen zien :)

Papa Roach lijkt me eerder een naam te zijn die net onder Linkin Park staat. Ze stonden dit jaar ook nog in Vorst Nationaal.
Hieronder gok ik dan eerder een modern metalcore band (Spiritbox, Beartooth, Architects, I previal, ...) en daaronder nog wat kleinere rock bands. Laat de andere kleppers maar naar Graspop gaan 🙏

Voor mij is de Linkin Park & Papa Roach combo al heel mooi, al de rest is nog bonus :)

Misschien moeten we ook niet meer te veel verwachten, al mogen Billy Talent en Good Charlotte altijd langskomen.

Er zijn enkele Belgische bands die zeer succesvol waren tijdens het Linkin Park era zoals Nailpin, Janez Detd en Cornflames (en vrij goedkoop).
Als ze dat aanvullen met enkele nieuwe bands als Captain Kaiser, The Priceduifkes, Maria Iskariot en YesNoMaybe, dan komen ze ook wel ver.

Equal Idiots of Bizkit Park zou ook een goede opener zijn en dan mist Graspop niet te veel bands.

Kaat van stralen
Bizkit park
While she sleeps
Papa Roach
Linkin park

Realistisch lijkt me

Users who are viewing this thread