Pinkpop 2026

Dat laatste is zelfs voor Pinkpop schizofreen. Zou het zelf ook beter vinden als ze sterker in het dagprogramma programmeren, maar dan zou je zoiets , denk ik, wel duidelijk de wereld in moeten communiceren. Anders gaat dat sowieso echt flink tegenvallen. Zal wel niet voor dit jaar zijn.
Haha fair enough, Florence met Chappell Roan zou dan wel prachtig zijn.

Uiteraard, alleen weet ik niet helemaal hoe realistisch zoiets zou zijn. Waarschijnlijk niet... Maar goed, we zitten hier sowieso al zeker voor corona te zeuren dat Pinkpop zich opnieuw moet uitvinden ;)
Wanneer gaan ze potverdorie eens luisteren..

Zou weer sinds 10 jaar zijn dat ik alle dagen tot het einde blijf!
Maar zie het helaas niet gebeuren... pop zal weer de boventoon krijgen!
Als we Foo Fighters krijgen en nog een andere goeie rocknaam dan mag de 3de gerust een goeie popnaam zijn. Maar 2 grote rockheadliners gaat al teveel gevraagd zijn, vrees ik.

Idays Milaan is vanavond nog actief geweest op hun socials. Kan er te veel achter zoeken maar ik vermoed dat die morgen wel met SOAD gaan komen....

SOAD. Is dat op Pinkpop een headliner of afsluiter Noord?
Wellicht met een goede cohead als Volbeat of QOTSA dat ze wel een dag kunnen dragen maar denk eerder Gelredome

Edit: ligt er ook wel aan wat het doel is natuurlijk, uitverkopen zal het misschien niet maar de laatste editie verkocht pinkpop met moeite 50k geloof ik?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het is nog veel te vroeg, maar ben toch benieuwd welke namen voor het dagprogramma kans maken op een boeking op PP volgens jullie?
Ik hoop zelf heel erg op in ieder geval Kingfishr.

Het is nog veel te vroeg, maar ben toch benieuwd welke namen voor het dagprogramma kans maken op een boeking op PP volgens jullie?
DIIV

Imo afgelopen weekend in Maastricht erg geslaagd, ga ervanuit dat er PP mensen ook rondliepen (in ieder geval die presentator Sander)

• Leuk
Waarderingen: Maria
Als we Foo Fighters krijgen en nog een andere goeie rocknaam dan mag de 3de gerust een goeie popnaam zijn. Maar 2 grote rockheadliners gaat al teveel gevraagd zijn, vrees ik.
Ik weet het niet, het zal denk ik gewoon er van afhangen wie ze kunnen krijgen.

Bovendien, volgens mij waren de pop headliners de afgelopen jaren nou niet bepaald allemaal een enorm succes. Dit jaar was de Muse/Korn dag duidelijk het meest succesvol. Dus misschien leren ze eens dat er een verschil is tussen de doelgroep voor Ziggo concerten en 3 daagse festivals.

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
Wilde gok maar ik verwacht oa iets qua Lola Young, Alex Warren, Turnstile, President, Bente, Kensington, sombr, Deftones, misschien Three Days Grace? En wellicht nog iets in de vibe van Bad Omens.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Headliners voor Isle of Wight zouden zijn Calvin Harris voor de vrijdag, Bryan Adams op de zaterdag en The Cure op zondag zo word gemeld door een insider...
Zie hiervan alleen The Cure op PP belanden?

Headliners voor Isle of Wight zouden zijn Calvin Harris voor de vrijdag, Bryan Adams op de zaterdag en The Cure op zondag zo word gemeld door een insider...
Zie hiervan alleen The Cure op PP belanden?
als die de zondag van IOW staan... dan is het geen Pinkpop. De vrijdag verwacht ik Linkin Park al op Pinkpop...

Users who are viewing this thread