Pinkpop 2026

Olivia dean ook een kanshebber voor pinkpop? (Niet als headliner natuurlijk) 17 juni parijs en vervolgens 20 juni in dublin, of valt zij af ivm de 2 ziggo shows

Coldplay gaan we nu helemaal zeker nooit meer zien op Pinkpop. We moeten het met de 2x dat ze er stonden in 2010 en 2011 doen.

Coldplay gaan we nu helemaal zeker nooit meer zien op Pinkpop. We moeten het met de 2x dat ze er stonden in 2010 en 2011 doen.

Dat klopt niet helemaal:
Hoewel ze waarschijnlijk inderdaad relatief boven budget zijn voor PP, haha.

Omdat ze geen nieuwe muziek gaan maken lijkt het mij juist misschien wel een grotere kans. Lekker optreden met wat je hebt ipv tours gebaseerd op de nieuwe muziek en bewijsdrang om de nieuwe muziek over te brengen op je fans.

Met of zonder Kisscam??

• Haha
Waarderingen: colette283

Heb ze zelf maar 1x gezien op Pinkpop 😝

Als de berichten kloppen (niet gecheckt) is de drummer van SOAD een Europese tour aan het teasen op insta.

Omdat ze geen nieuwe muziek gaan maken lijkt het mij juist misschien wel een grotere kans. Lekker optreden met wat je hebt ipv tours gebaseerd op de nieuwe muziek en bewijsdrang om de nieuwe muziek over te brengen op je fans.
Dat kan natuurlijk ook, zo het zeker gaaf vinden ze weer eens te zien. Zullen voor Pinkpop zoals gezegd misschien wat te duur zijn.

SOAD en Foo Figthers als headliners lijkt me super gaaf.

Misschien Florence of SOAD met Chappell Roan?
Dat laatste is zelfs voor Pinkpop schizofreen. Zou het zelf ook beter vinden als ze sterker in het dagprogramma programmeren, maar dan zou je zoiets , denk ik, wel duidelijk de wereld in moeten communiceren. Anders gaat dat sowieso echt flink tegenvallen. Zal wel niet voor dit jaar zijn.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Dat laatste is zelfs voor Pinkpop schizofreen. Zou het zelf ook beter vinden als ze sterker in het dagprogramma programmeren, maar dan zou je zoiets , denk ik, wel duidelijk de wereld in moeten communiceren. Anders gaat dat sowieso echt flink tegenvallen. Zal wel niet voor dit jaar zijn.
Zonder hoofdacts van het niveau Muse, Metallica, FF, Pink en wat mij betreft inmiddels ook Sam Fender en The War on Drugs moet Pinkpop de ticketprijs gaan verlagen, anders zit het maar halfvol.

Zonder hoofdacts van het niveau Muse, Metallica, FF, Pink en wat mij betreft inmiddels ook Sam Fender en The War on Drugs moet Pinkpop de ticketprijs gaan verlagen, anders zit het maar halfvol.
Uiteraard, alleen weet ik niet helemaal hoe realistisch zoiets zou zijn. Waarschijnlijk niet... Maar goed, we zitten hier sowieso al zeker voor corona te zeuren dat Pinkpop zich opnieuw moet uitvinden ;)

Users who are viewing this thread