Ik hoop elk jaar nog wat bands in de line-up die gedurende het jaar 2020 erop stonden, maar helaas door het annuleren van het festival niet zijn doorgegaan.
Hierbij blijf ik hopen op Red Sparowes, Dungen (laatst nog nieuw nummer uitgebracht), Warhorse en Blanck Mass.
Agriculture komt met nieuw album, maar stonden 2 jaar geleden nog op Roadburn.
Der We Einder Freiheit heeft (zoals eerder benoemd) een nieuw album, die zie ik prima nog ergens staan.
Bruit≤ heeft onlangs nieuw album uitgebracht en gun hun wel een extended mainstage plekje.
Primitive Man komt 31 oktober met nieuw album, ook altijd wel mogelijk.
NYOS komt 10 oktober met nieuw album, ook wel mogelijk voor kleine stage.
Als Nederlandse act zie ik graag Deathless Void weer komen.
Vanuit België zie ik ook graag weer is Wyatt E. op Roadburn staan.
Persoonlijk ben ik geen fan (meer) van AmenRa en alle zijtakken hiervan. Heb het teveel gezien en het geeft wel een overkill. Echter zijn er vele die het wel nog trekt, dus kan ook wel mogelijkheden geven om te eten

.
Daarnaast zie ik ook graag weer paar leuke dance-acts zoals Sierra, Gallops en Boy Harsher. Ben hier niet altijd even bekend mee, maar het bevalt me telkens goed op Roadburn!
En ik hoop altijd op Isis, Pelican en We Lost the Sea... Ondanks dat die kans meestal niet zo groot is, blijf ik hopen
Het wordt ook wel hoog tijd voor nieuwe namen! Vorige jaar wisten we al ruim 3 weken wat de eerste bands waren! Mogelijk deze week meer nieuws?!
(Ik heb overigens niet rekening gehouden met actuele tours etc. Dus misschien zijn sommige acts überhaupt onmogelijk)