Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jongens, Jezus. We gaan toch niet zomaar zeggen dat PJ komt wegens een zinnetje in een scheurkalender. Zijn zowat de huisband en het lijkt me dat je die zin vanuit die gedachte moet opvatten.
Jongens, Jezus. We gaan toch niet zomaar zeggen dat PJ komt wegens een zinnetje in een scheurkalender. Zijn zowat de huisband en het lijkt me dat je die zin vanuit die gedachte moet opvatten.
De Dark Matter-tour kende slechts zes Europese data. En de traditionele Europese Pearl Jam-plaatsen Ziggo Dome en Rock Werchter ontbraken verrassend. 2026 dan?
De Dark Matter-tour kende slechts zes Europese data. En de traditionele Europese Pearl Jam-plaatsen Ziggo Dome en Rock Werchter ontbraken verrassend. 2026 dan?
Probably at North West Walls (if Belgium qualifies). But by the time Werchter takes place, it’s already the knock-out phase, so the matches will be late due to the time difference (–6h to –9h).
Laufey has announced details of a UK and European arena tour for early 2026 – see all the dates and ticket information below.
www.nme.com
Laufey (jazzpop) heeft net haar derde album uit en gaat nu op tour in de grote indoor venues. Op 28 februari in de ING Arenea Brussel en op 1 maart in Ziggo Dome.
Wie weet ook een kandidaat voor the CLUB of the Barn in de zomer?
See you next time, See you next year.
Wat maakt het ook uit...... in ieder geval wat voer voor discussie. En als we de post vanuit efestivals mogen geloven zijn ze in ieder geval bezig (geweest) met het plannen van een een Europese tour.
See you next time, See you next year.
Wat maakt het ook uit...... in ieder geval wat voer voor discussie. En als we de post vanuit efestivals mogen geloven zijn ze in ieder geval bezig (geweest) met het plannen van een een Europese tour.
Anderzijds waarom see you next year quotes toevoegen in een item dat nog in 24 uitgekomen is? Raar allemaal maar bijna even in your face als Hello Tempest Road natuurlijk.
In 1994 was het WK voetbal ook in de Verenigde Staten. Toen waren de wedstrijden in België en Nederland rond 17.30 tot 23.30 uur. Dus ik verwacht iets vergelijkbaars, dus de wedstrijden zullen tijdens de concerten plaatsvinden. En de wedstrijden zullen waarschijnlijk op the Hive te zien zijn.
Op 3 juli zijn er 3 16e finales.
Op 4,5 en 6 juli zijn er telkens 2 achtste finales.
Bekijk het WK 2026 speelschema met alle wedstrijden, live uitslagen en Nederlandse tijden. Ook het officiële programma van Nederland staat overzichtelijk vermeld.
www.wk2026voetbal.nl
Maar ... mij zullen ze daar niet zien. Was gewoon magisch toen Triggerfinger en London Grammar aan het optreden waren in 2014.