Graspop Metal Meeting 2026

Waarom gaat iedereen er van uit dat dl headliner gaat zijn? Buiten die dubbel tour met motley crue waren die toch gewoon sub in beste geval

Waarom gaat iedereen er van uit dat dl headliner gaat zijn? Buiten die dubbel tour met motley crue waren die toch gewoon sub in beste geval
1 keer sub en 1 keer south stage headliner inderdaad in de recente jaren.

Het aanbod van grote 'classic' bands komend jaar lijkt niet heel groot dus ik zou gokken dat ze de north stage headlinen. Ze proberen altijd wel een beetje de balans te hebben tussen oude en nieuwe headliners

Maar sub is inderdaad ook een realistische optie

Even wat afwezigheid in te halen:

Vanwaar komt Deff Lepard plots?

(Kidding)

De naam kan me gestolen worden, ik liet ze tot nu toe ook iedere keer links liggen. Iemand aanraders in hun repertoire? Nu we ruim op tijd een naam hebben, kan ik misschien eens deftig inluisteren 😆

(Kidding)

De naam kan me gestolen worden, ik liet ze tot nu toe ook iedere keer links liggen. Iemand aanraders in hun repertoire? Nu we ruim op tijd een naam hebben, kan ik misschien eens deftig inluisteren 😆

Als je de albums Hysteria en Pyromania luistert, dan ken je ruim de helft van de setlist van de afgelopen keer.

Zijn ook de beste en populairste albums van ze

• Leuk
Waarderingen: jbj
Als je de albums Hysteria en Pyromania luistert, dan ken je ruim de helft van de setlist van de afgelopen keer.

Zijn ook de beste en populairste albums van ze
Heeft Def Leppard eigenlijk effectief wat stevigere nummers of enkel van die trage tegelplakkers? Toen ik ze hoorde (want gaan zien ben ik niet) met Motley Crue klonk het precies allemaal niet heel heavy. Zoals Scorpions die hebben ook veel tegelplakkers maar ook iets stevigere nummers

Heeft Def Leppard eigenlijk effectief wat stevigere nummers of enkel van die trage tegelplakkers? Toen ik ze hoorde (want gaan zien ben ik niet) met Motley Crue klonk het precies allemaal niet heel heavy. Zoals Scorpions die hebben ook veel tegelplakkers maar ook iets stevigere nummers

Binnen hun eigen discografie zit er wel verschil, maar ten opzichte van andere bands zullen het allemaal tegelplakkers zijn

• Leuk
Waarderingen: LastResort en won666

(Kidding)

- POUR SOME SUGAR ON ME, ooooh

- POUR SOME SUGAR ON ME, ooooh
Das het bekendste nr sowieso. @jbj Zelf ook niet meteen een idee van must knows/listens voor de rest. Maar 80's rock/metal heeft voor mij wel sowieso al een streepje voor want beste decenium. (Ookal werdk toen nog rondgedragen door men vader, zelf van '90)

Das het bekendste nr sowieso. @jbj Zelf ook niet meteen een idee van must knows/listens voor de rest. Maar 80's rock/metal heeft voor mij wel sowieso al een streepje voor want beste decenium. (Ookal werdk toen nog rondgedragen door men vader, zelf van '90)
- pour some sugar on me
- hysteria
- photograph
- rock of ages
- let's get rocked
- animal
- love bites
- foolin
- armageddon it
- too late for love
- when love and hate collide

De eerste 3 albums hebben nog wel wat nummers met wat tempo, maar van de eerste spelen zelden iets en van de tweede ook weinig. Daarachter is het wat trager geworden, ook om het behapbaar te houden voor de drummer met 1 arm. Daar doe ik mijn hoed voor af: zowel voor de drummer zelf als de groep dat ze doorgegaan zijn met de drummer

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en won666

Users who are viewing this thread