Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1 keer sub en 1 keer south stage headliner inderdaad in de recente jaren.
Het aanbod van grote 'classic' bands komend jaar lijkt niet heel groot dus ik zou gokken dat ze de north stage headlinen. Ze proberen altijd wel een beetje de balans te hebben tussen oude en nieuwe headliners
De naam kan me gestolen worden, ik liet ze tot nu toe ook iedere keer links liggen. Iemand aanraders in hun repertoire? Nu we ruim op tijd een naam hebben, kan ik misschien eens deftig inluisteren
De naam kan me gestolen worden, ik liet ze tot nu toe ook iedere keer links liggen. Iemand aanraders in hun repertoire? Nu we ruim op tijd een naam hebben, kan ik misschien eens deftig inluisteren
Heeft Def Leppard eigenlijk effectief wat stevigere nummers of enkel van die trage tegelplakkers? Toen ik ze hoorde (want gaan zien ben ik niet) met Motley Crue klonk het precies allemaal niet heel heavy. Zoals Scorpions die hebben ook veel tegelplakkers maar ook iets stevigere nummers
Heeft Def Leppard eigenlijk effectief wat stevigere nummers of enkel van die trage tegelplakkers? Toen ik ze hoorde (want gaan zien ben ik niet) met Motley Crue klonk het precies allemaal niet heel heavy. Zoals Scorpions die hebben ook veel tegelplakkers maar ook iets stevigere nummers
Das het bekendste nr sowieso. @jbj Zelf ook niet meteen een idee van must knows/listens voor de rest. Maar 80's rock/metal heeft voor mij wel sowieso al een streepje voor want beste decenium. (Ookal werdk toen nog rondgedragen door men vader, zelf van '90)
Das het bekendste nr sowieso. @jbj Zelf ook niet meteen een idee van must knows/listens voor de rest. Maar 80's rock/metal heeft voor mij wel sowieso al een streepje voor want beste decenium. (Ookal werdk toen nog rondgedragen door men vader, zelf van '90)
- pour some sugar on me
- hysteria
- photograph
- rock of ages
- let's get rocked
- animal
- love bites
- foolin
- armageddon it
- too late for love
- when love and hate collide
De eerste 3 albums hebben nog wel wat nummers met wat tempo, maar van de eerste spelen zelden iets en van de tweede ook weinig. Daarachter is het wat trager geworden, ook om het behapbaar te houden voor de drummer met 1 arm. Daar doe ik mijn hoed voor af: zowel voor de drummer zelf als de groep dat ze doorgegaan zijn met de drummer