Radiohead en aanverwante projecten

Hier sms en mail op 1 van onze 3 toestellen (voor Berlijn). Londen en Madrid blijft voorlopig windstil.

Heb sms en mail binnen voor Berlijn. In eerste instantie had ik geregistreerd zonder woonplaats maar toen kreeg ik niets binnen. Daarna opnieuw geprobeerd met woonplaats en toen had ik binnen half uur sms en mail.

Hier idem. Ook nog eens opnieuw geprobeerd met hetzelfde e-mail adres. Beide keren geen sms gehad. Rotzooi toch al weer.
En als alles uiteindelijk is gelukt kom je straks als het nog meer tegen zit in een wachtrij met nog weet niet hoeveel wachtenden voor je.....
Maar goed, positief blijven 😬

Sms en e-mail ontvangen. Wachten tot woendagochtend 11.00 uur.

Edit: mail met unlockcode (of zonder) komt woensdagavond 11.00 uur. Als je door mag naar de verkoop dan is die vrijdagochtend 11.00 uur.

Laatst bewerkt:
En als alles uiteindelijk is gelukt kom je straks als het nog meer tegen zit in een wachtrij met nog weet niet hoeveel wachtenden voor je.....
Maar goed, positief blijven 😬
Hotel is al geboekt dus nu maar hopen dat die tickets ook wel lukken. Gezien hoe lang het duurt om een confirmatie sms'je te krijgen, zakt de moed me in de schoenen.

Ik ontvang net de sms + kort daarna de mail, na m’n registratie van vanmorgen.

Users who are viewing this thread