Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Puur live nation. Los daarvan verkopen ze in een mum Sportpaleis uit en graag gezien op Werchter, dus geen idee waarom ze die plaats niet waard zouden zijn. Dat het je goesting niet is, tot daar, maar objectief gezien klopt het. En toch veel meer dan 2,5 hitjes...
Er zijn wel meer headliners waarvan de hitjes ver achter ons liggen natuurlijk. Allee dat is toch verre van een maatstaaf? Het blijft een populaire band gewoon.
Puur live nation. Los daarvan verkopen ze in een mum Sportpaleis uit en graag gezien op Werchter, dus geen idee waarom ze die plaats niet waard zouden zijn. Dat het je goesting niet is, tot daar, maar objectief gezien klopt het.
Voila... Ik heb hetzelfde met Radiohead, maar van die gaan we toch ook niet plots verlangen dat ze ergens late namiddag spelen. En nee, we gaan ze niet beginnen vergelijken.
Door Jimmy al bevestigd dat Live is Live doorgaat als tweedaags festival met minstens één sterke 'pop' headliner. Mumford & Sons is een Scorpio act dus kans is reel dat die op Live is Live komt.
Door Jimmy al bevestigd dat Live is Live doorgaat als tweedaags festival met minstens één sterke 'pop' headliner. Mumford & Sons is een Scorpio act dus kans is reel dat die op Live is Live komt.
The Weeknd begint zijn Europese tour op 10 Juli 2026 in Frankrijk (Stade de France). Geen datum in Belgie wel eentje in de johan cruyf arena in Amsterdam.
Te duur voor RW maar wellicht wel goed voor Werchter Boutique? In de Europese tour is Plaiboi Carti het voorprogramma;
The Weeknd begint zijn Europese tour op 10 Juli 2026 in Frankrijk (Stade de France). Geen datum in Belgie wel eentje in de johan cruyf arena in Amsterdam.
Te duur voor RW maar wellicht wel goed voor Werchter Boutique? In de Europese tour is Plaiboi Carti het voorprogramma;
Haalbaar misschien wel maar een veld lijkt mij suboptimaal voor die productie
EDIT: Btw je moet eens kijken naar de lengte van dat podium, ik denk dat dat vooral de reden is waarom het KBS er niet tussen zit. Staan de podia daar niet altijd in de breedte?