Sport algemeen

Dan is Ajax nog vrij sympathiek, relatief gezien. Zeker ook omdat het schier onmogelijk is nieuwe seizoenkaarthouder te worden, omdat alles simpelweg wordt verlengd.
Dat komt natuurlijk omdat die prijzen zo laag zijn. Ik zeg hogere prijzen voor meer doorloop!

(grapje)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dan is Ajax nog vrij sympathiek, relatief gezien. Zeker ook omdat het schier onmogelijk is nieuwe seizoenkaarthouder te worden, omdat alles simpelweg wordt verlengd.
Ik ben wel blij met mijn seizoenskaart van €290. Wij hebben dan wel het duurste bier. Blijf het een bijzonder feit vinden dat uit onderzoek blijkt dat wij onze club van een faillissement hebben gezopen en gegeten haha.

• Confetti
Waarderingen: Oasiss
Dat komt natuurlijk omdat die prijzen zo laag zijn. Ik zeg hogere prijzen voor meer doorloop!

(grapje)
Hier zijn ze met 100 euro verlaagd op de nieuwe tribune net voor ze de prijzen officeel bekend werden gemaakt.
Wouden dus eerst 720 vragen voor de nieuwe tribune bv

Tja, bij Feyenoord doen de fans het zichzelf aan door zo autistisch te blijven vasthouden aan nostalgie. Met een nieuw stadion zou je veel betere faciliteiten hebben voor meer mensen.

Maar als je deze mening verkondigt, word je zowat gevierendeeld door de harde kern. En dat zeg ik als seizoenskaarthouder van de club.

• Leuk
Waarderingen: reaper en Oasiss
Tja, bij Feyenoord doen de fans het zichzelf aan door zo autistisch te blijven vasthouden aan nostalgie. Met een nieuw stadion zou je veel betere faciliteiten hebben voor meer mensen.

Maar als je deze mening verkondigt, word je zowat gevierendeeld door de harde kern. En dat zeg ik als seizoenskaarthouder van de club.
Dat blijft toch altijd bijzonder bij Feyenoord. We willen een topclub zijn en iedereen wilt dat we meedoen in de top, maar een groot gedeelte van de supporters wilt niet mee met bepaalde modernisering en wilt dat het een club van het volk blijft. En inderdaad als ik bij mij op mijn vak heel hard zou schreeuwen dat ik een nieuw stadion wil, dan wordt ik denk ik ook niet heel vriendelijk aangekeken.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf echt enorm fan ben van de Kuip, en ja ook zelfs van hoe ouderwets en nostalgisch het soms aan voelt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik naar een Feyenoord wedstrijd ga in een nieuw stadion, maar besef me wel heel erg dat een nieuw stadion nodig is om mee te gaan met de rest. Ook wel een aardig stukje wanbeleid gepleegd trouwens in die hele soap rondom dat nieuwe stadion, waar je nu al een lange tijd niks meer over hoort.

Feyenoord kan qua SK prijs ook wel redelijk vragen wat ze willen, als ik zie hoeveel wachtende er zijn voor een seizoenkaart.

Dat blijft toch altijd bijzonder bij Feyenoord. We willen een topclub zijn en iedereen wilt dat we meedoen in de top, maar een groot gedeelte van de supporters wilt niet mee met bepaalde modernisering en wilt dat het een club van het volk blijft. En inderdaad als ik bij mij op mijn vak heel hard zou schreeuwen dat ik een nieuw stadion wil, dan wordt ik denk ik ook niet heel vriendelijk aangekeken.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf echt enorm fan ben van de Kuip, en ja ook zelfs van hoe ouderwets en nostalgisch het soms aan voelt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik naar een Feyenoord wedstrijd ga in een nieuw stadion, maar besef me wel heel erg dat een nieuw stadion nodig is om mee te gaan met de rest. Ook wel een aardig stukje wanbeleid gepleegd trouwens in die hele soap rondom dat nieuwe stadion, waar je nu al een lange tijd niks meer over hoort.

Feyenoord kan qua SK prijs ook wel redelijk vragen wat ze willen, als ik zie hoeveel wachtende er zijn voor een seizoenkaart.
antwerp is dit aan het doen.
wij hadden tot 8 jaar geleden ofzo nog 2 tribunes gebouwd in 1923.

sinds eind mei is de laatste 102 jarige tribune afgebroken. dus we zit in een half half fase. met een nieuwe tribune 1, 4 en 2 in opmaak.
tribune 3 is van 2000?

en eerlijk de sfeer en ervaring is niet meer hetzelfde.
ons chaotisch kantje is er vanaf, de sfeer is vaker bedroevend tegenover de periode voor de nieuwe prefab tribunes.

en onze nieuwe tribune gaat spartaans zijn qua voorzieningen.
drank en wc's enkel beneden zoals vroeger, eten idem.
en daar betaal je dan 700 euro voor.

nu de uitbreiding moet er komen want 16000 plaatsen is te weinig
maar ik ben blij dat ik de krochten van degradatie en 13 jaar 2de klasse heb meegemaakt en de opwaardse spiraal incl dubbel en CL.
van bankroet naar de hemel en nu ergens tussen in.
alleen hopen dat de sfeer van voorheen kan terugkomen met de nieuwe tribune wel.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife

betere faciliteiten wil niet zeggen betere sfeer...

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Hier zijn ze met 100 euro verlaagd op de nieuwe tribune net voor ze de prijzen officeel bekend werden gemaakt.
Wouden dus eerst 720 vragen voor de nieuwe tribune bv
€620 voor een abo dan?

Dat kan tellen.

€620 voor een abo dan?

Dat kan tellen.
voor nieuwe seizoenkaart houders op de nieuwe te bouwen tribune (plaats in het midden, lees middenstip) is het idd 620
voor bestaande seizoenkaarthouders die overstappen naar de nieuwe tribune 550€ in het midden.

maar men wou eerst idd 720 vragen en 650(met het nodige geklaag van de hardere kern is dit dan toch maar niet doorgevoerd en dus 100 afgegaan)

en lammens effectief naar manchester united
Goed werk van overmars!
Zou wel eens DE ideale moment kunnen zijn om daar toe te komen. Zie die direct onder de lat staan en dan is het zaak van geen Onanake te doen. Zeer benieuwd naar.

zeer zeker
voor bestaande seizoenskaarthouders die niet een business plek hebben en NIET verhuizen naar de nieuwe tribune in november betaal je
langs de lange zijde (tribune 1)tussen de 520€ en 725€
voor de oude tribune achter de goal 400€ (en verplicht verhuizen na afwerking nieuwe tribune)
voor de moderne tribune (tribune 4) achter de goal die er al even staat betaal je 400€ voor een staan plaats & 500 voor een zitplaats (waar ik zit)

voor de nog af te werken tribune (tribune 2) langs de lange zijde betaal je 435 euro voor een staanplaats en 550 voor een zitplaats langs de buitenzijdes
centraal betaal je 550 euro.
let wel er is korting voor -12 jarige (50%) en -16 (15%) en 65+ (15%)

nu dit lijkt al veel

nieuwe seizoenkaarthouders betalen voor tribune 1 langs de zijlijn tussen de 550 en 825 euro (van 30 tot 100€ meer dan een bestaande seizoenskaarthouder)
voor tribune 4 staanplaatsen 425 euro ipv 400, zit buitenzijde 505 (ipv 500) zit centraal 525 ipv 500
en voor de nieuwe tribune 2 gaan de staanplaatsen voor 460 (25 euro meer), zitten buitenzijde 575 (25 meer) en zitten in het midden 620 (70 euro meer)

edit en deze nieuwe seizoenskaarthouders hebben al een voorschot betaald van 200 euro zonder dat de tribune al af is.
en zla in rekening worden gebracht wanneer de tribune af is. mits vertraging gaat er stukje af van het nog te betalen bedrag.

en deze wachtrij heeft hier serieus op ingetekend dusja
ABO-25-26-I-visuals_ABO-25-26-I-VERLENGEN-NIEUW-copy.jpg
1756966119944.png
Dan valt Genk serieus mee, als bestaande abonnee kreeg je ook nog ongeveer 35 euro extra korting om te verlengen. Ook fijn dat de bierprijzen even hoog gebleven zijn nadat ze vorig jaar met ongeveer 47,8% verhoogd waren (van 2,5 voor 33cl naar 2,8 voor 25cl), al snap ik dat de oude prijzen wel echt heel gunstig waren

Complete waanzin ja. Vitesse heeft keer op keer de boel compleet besodemieterd en ze kwamen er steeds mee weg ondanks tientallen waarschuwingen.

Werd er eindelijk iets aan gedaan, mag het weer niet van de rechter. Lekker allemaal gebruikmaken van bloedgeld, toch niets wat eraan kan worden gedaan.

Ik zou mijn energie niet zoveel steken in je aversie tegen een club. Zonde man, steek het liever in iets positiefs, dat betaald uit!

Daarnaast ben ik benieuwd in hoeverre je in de materie bent gedoken, want je bent hier voornamelijk een mening aan het napapegaaien die we doorgaans lezen bij gefrustreerde reageerders onder nieuwsartikelen, maar die nagenoeg nooit fatsoenlijk en aantoonbaar onderbouwd worden. Het mag zeer duidelijk zijn dat er zaken fout zijn gegaan. Maar hoe fout, hoe vaak, en door wie precies is nog door niemand precies achterhaald. Na gisteren kun je de rechtsstaat wantrouwen, maar je kunt je ook afvragen waar een drietal rechters die zich volledig ingelezen hebben, hun zorgvuldige geformuleerde mening op gebaseerd hebben...

Edit: En bloedgeld? Da's nogal een term. Riep je dat ook tijdens het WK in Qatar?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: zero
Bekijk bijlage 15827
Dan valt Genk serieus mee, als bestaande abonnee kreeg je ook nog ongeveer 35 euro extra korting om te verlengen. Ook fijn dat de bierprijzen even hoog gebleven zijn nadat ze vorig jaar met ongeveer 47,8% verhoogd waren (van 2,5 voor 33cl naar 2,8 voor 25cl), al snap ik dat de oude prijzen wel echt heel gunstig waren
ons bier 5 euro voor een halve liter
3,5 voor 33.
als je beker niet wordt ingewisseld + 2 euro statiegeld erbij rekenen

wij zijn gewoon belachelijk duur

Ik zou mijn energie niet zoveel steken in je aversie tegen een club. Zonde man, steek het liever in iets positiefs, dat betaald uit!

Daarnaast ben ik benieuwd in hoeverre je in de materie bent gedoken, want je bent hier voornamelijk een mening aan het napapegaaien die we doorgaans lezen bij gefrustreerde reageerders onder nieuwsartikelen, maar die nagenoeg nooit fatsoenlijk en aantoonbaar onderbouwd worden. Het mag zeer duidelijk zijn dat er zaken fout zijn gegaan. Maar hoe fout, hoe vaak, en door wie precies is nog door niemand precies achterhaald. Na gisteren kun je de rechtsstaat wantrouwen, maar je kunt je ook afvragen waar een drietal rechters die zich volledig ingelezen hebben, hun zorgvuldige geformuleerde mening op gebaseerd hebben...

Edit: En bloedgeld? Da's nogal een term. Riep je dat ook tijdens het WK in Qatar?
Wat ik me wel heel erg afvraag bij de uitspraak van de rechters, is of dit geen uitstel van executie is?
Hoe zit het qua de spelersselectie, financiën, moet er bijvoorbeeld weer een geldschieter komen? Hoe zit het met punten in mindering aan de start van het seizoen en kansen om überhaupt door te pakken?

Natuurlijk geweldig voor de supporters en ook voor de stad Arnhem, waar Vitesse ook maatschappelijk veel voor betekende. Alleen is het nu niet zo, dat we over een jaar weer dezelfde cyclus in gaan?

ons bier 5 euro voor een halve liter
3,5 voor 33.
als je beker niet wordt ingewisseld + 2 euro statiegeld erbij rekenen

wij zijn gewoon belachelijk duur
Halve liters zijn bij ons tegenwoordig geloof ik 5,2. Al krijg je 50% korting als er met 3 goals of meer verschil gewonnen wordt (tegenwoordig jammer genoeg minder vaak). Ik ben wel heel blij dat dat statiegeld er bij ons nooit door is gekomen

Het is toch een feit dat de KNVB al keer op keer puntenaftrek heeft moeten toekennen? Dat de KNVB keer op keer signaleert dat de club uit Arnhem de deadlines niet haalt. Dat de KNVB aangeeft dat er werkelijk geen enkele reden is om gezien de gebeurtenissen aan te nemen dat het de club ook maar iets boeit wat in het reglement staat rond de proflicentie.

Ik baseer mij om de berichtgeving vanuit de KNVB die heel duidelijk is: de club deed er de afgelopen jaren ondanks allerlei reprimandes, herinneringen, lijmpogingen etc. alles aan om de KNVB te dwarsbomen en het proflicentiesysteem te saboteren. Dat de club dan eindelijk na het intrekken van de proflicentie echt tranen van berouw toont (ik geloof deze niet, maar dat is iets anders) doet niets af aan de kwestie dat het geheel terecht is dat de proflicentie wordt ingetrokken. Ik ben heel erg benieuwd naar de argumentatie van de rechters om de club alsnog een miljoenste kans te geven haar leven te beteren.

Maar goed, eerst moet Vitesse maar eens aan 16 voetballers zien te komen die ze in dienst nemen. Volgens mij zitten ze ongeveer op de helft daarvan. Ze zullen voornamelijk moeten plukken uit de jeugdafdelingen en anders uit transfervrije spelers, want de transfermarkt zit dicht.

En over dat bloedgeld: het WK toekennen aan Qatar vond ik nog vele malen schandaliger dan alles wat Vitesse heeft geflikt. Dus dat noemde ik ook zeer zeker bloedgeld.

Halve liters zijn bij ons tegenwoordig geloof ik 5,2. Al krijg je 50% korting als er met 3 goals of meer verschil gewonnen wordt (tegenwoordig jammer genoeg minder vaak). Ik ben wel heel blij dat dat statiegeld er bij ons nooit door is gekomen
haha korting bij goals
grappig dit, ik denk 1x ofzo is een happy hour gehad dat 2de pint 33 percent af was ofzo

Het is toch een feit dat de KNVB al keer op keer puntenaftrek heeft moeten toekennen? Dat de KNVB keer op keer signaleert dat de club uit Arnhem de deadlines niet haalt.
Dat is inderdaad de zienswijze van de KNVB. En daar zijn ze dus ook meerdere keren voor gestraft. Met puntenaftrek. En daar zijn ze in de meeste gevallen niet tegen in beroep gegaan. Ze vonden die straffen zelf dus terecht, en in lijn met de overtreding.
Dat de KNVB aangeeft dat er werkelijk geen enkele reden is om gezien de gebeurtenissen aan te nemen dat het de club ook maar iets boeit wat in het reglement staat rond de proflicentie.
Dat is toch echt een niet aan te tonen interpretatie van de KNVB.
Ik baseer mij om de berichtgeving vanuit de KNVB die heel duidelijk is: de club deed er de afgelopen jaren ondanks allerlei reprimandes, herinneringen, lijmpogingen etc. alles aan om de KNVB te dwarsbomen en het proflicentiesysteem te saboteren.
Goed dat je aangeeft dat je je daarop baseerd. Maar de KNVB is één partij in deze casus. Stellen dat een club er 'alles aan doet' om de KNVB te dwarsbomen is praten in superlatieven, die heel makkelijk te weerleggen zijn. Dan moet ELKE fout aantoonbaar de schuld van Vitesse zijn, en moet je ook nog eens aantonen dat ze dat expres deden. Dat is a. niet mogelijk, en b. niet het geval (hierbij baseer ik me op de rechters)
Dat de club dan eindelijk na het intrekken van de proflicentie echt tranen van berouw toont (ik geloof deze niet, maar dat is iets anders) doet niets af aan de kwestie dat het geheel terecht is dat de proflicentie wordt ingetrokken.
Dat is de kern van de uitspraak van gisteren: is deze rigoureuze, maximale, definitieve straf terecht? Velen vinden van wel, velen vinden van niet.
Ik ben heel erg benieuwd naar de argumentatie van de rechters om de club alsnog een miljoenste kans te geven haar leven te beteren.
Dan heb je geluk, want die is openbaar gemaakt.
Maar goed, eerst moet Vitesse maar eens aan 16 voetballers zien te komen die ze in dienst nemen. Volgens mij zitten ze ongeveer op de helft daarvan. Ze zullen voornamelijk moeten plukken uit de jeugdafdelingen en anders uit transfervrije spelers, want de transfermarkt zit dicht.
Dat klopt. En dat vind ik dan wel weer zeer gepast. Doe na jaren van wanbeleid maar even een hele dikke jas uit, en begin, qua elftal, maar even helemaal opnieuw met opbouwen.
En over dat bloedgeld: het WK toekennen aan Qatar vond ik nog vele malen schandaliger dan alles wat Vitesse heeft geflikt. Dus dat noemde ik ook zeer zeker bloedgeld.
Oke, duidelijk (wat betreft Qatar). De term bloedgeld m.b.t. de zaak Vitesse vat ik niet, of vind ik overkill. Maar da's het minst interessante deel om over te discussiëren natuurlijk...

Wat ik me wel heel erg afvraag bij de uitspraak van de rechters, is of dit geen uitstel van executie is?
Hoe zit het qua de spelersselectie, financiën, moet er bijvoorbeeld weer een geldschieter komen? Hoe zit het met punten in mindering aan de start van het seizoen en kansen om überhaupt door te pakken?

Natuurlijk geweldig voor de supporters en ook voor de stad Arnhem, waar Vitesse ook maatschappelijk veel voor betekende. Alleen is het nu niet zo, dat we over een jaar weer dezelfde cyclus in gaan?
Ik ook. Ik ben razend benieuwd. Er zit een clubje mensen met een plan. We gaan het zien. Ik hoop dat het ze lukt om iets op poten te zetten met toekomstperspectief...

Users who are viewing this thread