Rock Werchter 2026

Over Live is Live, gaat gewoon door in 2026. Gaan 2 dagen doen. Die zijn al zo goed als rond, door het grote aanbod.
1 dag zou veel meer volk kunnen trekken dan de normale 20k (voor jullie er nick cave op plakken, het gaat eerder poppy zijn).
Met dat en 2x show KBS (wrs terug Ed), is de zomer goed voor Skorpio.
Wat zouden de data zijn van Live is Live festival? Einde juni weer in 2026, een week voor Rock Werchter?

Laatst bewerkt:
here we go again GIF

Lorde, Sombr, Laufey, Blood Orange, Wolf alice en Olivia Dean allemaal namen die er volgend jaar weleens zouden kunnen staan.

• Geweldig
Waarderingen: WardAgain
Lorde, Sombr, Laufey, Blood Orange, Wolf alice en Olivia Dean allemaal namen die er volgend jaar weleens zouden kunnen staan.
Laufey zou ook nog een optreden op Gent Jazz moeten inhalen dat ze in 2024 annuleerde met de rest van haar Europese tournee.

Tussen alle eendagsvliegen door is het ook leuk om het over gevestigde waarden te hebben, zou Marilyn Manson geen optie zijn? Gaat touren en begint aan het einde van dit jaar met een festival in Mexico.
Eerste optreden dat ik zag op de Werchterse wei was Marilyn Manson.

Ruim een kwart eeuw later zit ik nog steeds niet te wachten op herhaling.

Pommelien Thijs op weg naar VIJF uitverkochte Sportpaleizen volgend jaar. Enkel gevestigde waarden met minstens 20 jaar ervaring als Regi, Bart Peeters (Lotto Arena) en Clouseau trokken meer kijkers in hun concertenreeksen in Antwerpen.
Ben benieuwd welke zomerfestivals ze dan gaat doen.

Pommelien Thijs op weg naar VIJF uitverkochte Sportpaleizen volgend jaar. Enkel gevestigde waarden met minstens 20 jaar ervaring als Regi, Bart Peeters (Lotto Arena) en Clouseau trokken meer kijkers in hun concertenreeksen in Antwerpen.
Gaat heel waarschijnlijk gewoon iedere dag van de zomervakantie in het Sportpaleis staan.

headliner op live is live?
Pkp was blijkbaar volle bak, q beach house Sunset concert was er 25k

headliner op live is live?
Pkp was blijkbaar volle bak, q beach house Sunset concert was er 25k
Wel puur live nation, al is dat wel een naam die bezoekersaantal naar omhoog zou doen gaan als ze slechts enkele concerten doet.

Wel puur live nation, al is dat wel een naam die bezoekersaantal naar omhoog zou doen gaan als ze slechts enkele concerten doet.
Ik verwacht ook dat ze exclusief maar 1 of 2 festivals gaat doen volgend jaar, zoals je zegt lokt ze wel wat extra volk.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Gaat heel waarschijnlijk gewoon iedere dag van de zomervakantie in het Sportpaleis staan.
Vandaag verkoop gestart van het vijfde sportpaleis om 10h. Er zijn een uur na opstart toch nog veel goede zitplaatsen en staanplaatsen over. Ik vermoed dat dit de laatste Sportpaleis zal zijn voorlopig en dat na de release van het tweede album er nog een paar Sportpaleizen gaan toegevoegd worden in mei.

Ik verwacht ook dat ze exclusief maar 1 of 2 festivals gaat doen volgend jaar, zoals je zegt lokt ze wel wat extra volk.
Dit jaar werd één exclusief concert in Rock Werchter aangekondigd maar in de praktijk ging ze zowel naar RW, Beach Rock, Suikerrock, Pukkelpop (allemaal Live Nation) als het mi onafhankelijke Rijvers festival. Ze mag volgend jaar met een nieuw album en nieuwe productie best opnieuw RW en PKP doen maar dan flink hoger op de ranglijst (start na 18h) en dan nog enkele middelgrote festivals (meer dan 10.000 aanwezigen per dag). Het jaar nadien 2027 dan een festivalarme zomer.

Users who are viewing this thread