Lowlands 2026

Lollapalooza Brazilie headliners voor Maart 2026 (en waarschijnlijk argentinie, chili)

Sabrina Carpenter, Tyler the Creator, Chappell Roan, Deftones, Skrillex en Lorde

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en CVS
Nu ik een groep als Katseye op de line-up zie staan bij Lollapalooza ben ik wel benieuwd of er een festival is die het erop gaat wagen om k-pop op mooie spots te zetten. De vraag zal er wel zijn maar het past voor mijn gevoel niet bij uitstek bij één van de majors in Nederland. Maar ik luister dan ook heel weinig naar k-pop.

Nu ik een groep als Katseye op de line-up zie staan bij Lollapalooza ben ik wel benieuwd of er een festival is die het erop gaat wagen om k-pop op mooie spots te zetten. De vraag zal er wel zijn maar het past voor mijn gevoel niet bij uitstek bij één van de majors in Nederland. Maar ik luister dan ook heel weinig naar k-pop.
Op Pinkpop stond in 2024 Babymetal, dat is natuurlijk geen k-pop maar metal/j-pop maar van de grote festivals in Nederland lijkt mij dit het meest geschikte festival

Leuke 90's rock / alt liever

Zijn er zat hoor :)

Lorde is wel prima te luisteren.

Geen keuze stress😉 TURNSTILE
Ik weet dat het vloeken is hier...maar de vorige doorkomst van Turnstile op LL liet toch wel zien dat het niet past? Tent 1/3 leeg, concert matig en daarna zijn ze behoorlijk gegroeid qua zalen... Voor de laatste spot in de India zijn ze waarschijnlijk te duur en zal hun management ook wel passen.

En voor de duidelijkheid zet ze op die spot en ik ben erbij 😇 .

Ik weet dat het vloeken is hier...maar de vorige doorkomst van Turnstile op LL liet toch wel zien dat het niet past? Tent 1/3 leeg, concert matig en daarna zijn ze behoorlijk gegroeid qua zalen... Voor de laatste spot in de India zijn ze waarschijnlijk te duur en zal hun management ook wel passen.

En voor de duidelijkheid zet ze op die spot en ik ben erbij 😇 .
Zijn inmiddels wel gegroeid met het laatste album en - ook belangrijk op LL - een stuk hipper geworden met Turnstile Summer. Maar ja, het blijft niet het meest toegankelijke genre dus denk dat de Bravo nog steeds de beste plek voor hun is. Alpha is echt veel te groot voor zulke acts.

Wel erg veel zin in de AFAS Show.

Users who are viewing this thread